۰ نفر

زندگی مدرن در خوش آب و هواترین منطقه تهران با برج‌های منطقه ۲۲

۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۱۹
کد خبر: 711511
زندگی مدرن در خوش آب و هواترین منطقه تهران با برج‌های منطقه ۲۲

منطقه ۲۲ (چیتگر) با داشتن دریاچه، مراکز خریدی همچون: باملند، ایران مال و همین‌طور آب و هوا مطلوب تبدیل به یک گزینه عالی برای زندگی و تفریح شده است. قطعاً با اوضاع اقتصادی الان یکی از سؤالات شما شرایط خرید اقساطی واحدها است.

تهران به عنوان یک شهر پرجمعیت، همیشه دغدغه شلوغی و آب و هوای آلوده را برای شهروندان دارد. ترافیک زیاد، آلودگی هوا و پراکنده بودن مراکز خرید همیشه مسائل تأثیرگذار برای خرید خانه است. انتخاب همه ما برای محل زندگی همیشه یک محیط آرام، خوش آب و هوا و با دسترسی عالی به مراکز خرید و تفریحی است. منطقه ۲۲ (چیتگر) با داشتن دریاچه، مراکز خریدی همچون: باملند، ایران مال و همین‌طور آب و هوا مطلوب تبدیل به یک گزینه عالی برای زندگی و تفریح شده است. این منطقه مملو از برج‌ها و پروژه‌هایی است که شما می‌توانید با خرید واحدهای آن علاوه بر زندگی در یک محیط مدرن و خوش آب و هوا، یک سرمایه‌گذاری آینده‌دار داشته باشید. اما کدام پروژه دسترسی خوبی به مراکز خرید و تفریحی چیتگر دارد؟ و یا کدام برای سرمایه‌گذاری مناسب است؟ قطعاً با اوضاع اقتصادی الان یکی از سؤالات شما شرایط خرید اقساطی واحدها است، پس اگر یکی از این موارد شده دغدغه شما برای خرید یک ملک عالی پس تا انتهای متن همراه ما باشید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

نحوه انتخاب بهترین پروژه برای سرمایه‌گذاری

قطعاً اقدامات اولیه برای خرید ملک، سنجیدن و بررسی مواردی است که شامل یک معامله مطمئن و پرسود باشد. برای خرید واحد در منطقه ۲۲ مواردی از جمله: موقعیت پروژه، قیمت، قوی‌بودن پروژه و داشتن یک رزومه عالی بسیار تأثیرگذار است. پروژه‌های زیادی در منطقه ۲۲ در حال پیش فروش هستند که شرایط مختلفی دارند ما سعی کردیم چند مورد از پروژه‌های عالی منطقه ۲۲ را به شما عزیزان معرفی کنیم.

زندگی مدرن در خوش آب و هواترین منطقه تهران با برج‌های منطقه ۲۲

حتماً زمانی که به عنوان خریدار در منطقه چیتگر رفته‌اید، نام پروژه بقیه الله ۵ یا نام دیگرش ونوس هوم لند را شنیده‌اید. این پروژه یکی از قوی‌ترین پروژه‌های منطقه ۲۲ است که از رزومه خیلی خوبی برخوردار است. پروژه بقیه الله ۵ مزایایی دارد که آن را از سایر پروژه‌ها متمایز کرده است این مزایا شامل موارد زیر است:

  • دارا بودن بهترین موقعیت و تنوع متراژ بالا در واحدها
  • مشخص بودن جهت واحدهای پروژه
  • داشتن جواز، سند و رزومه قوی تعاونی بقیه الله ۵
  • دسترسی عالی به اتوبان حکیم و اتوبان همت

این پروژه علاوه برا مزایای نام برده شده در فوق از شرایط خرید اقساطی نیز برخوردار است که این موضوع سبب شده شما عزیزان بتوانید با مبلغی مناسب واحد موردنظر خود را پیش خرید کنید.

بررسی موقعیت و دسترسی پروژه ستین به دریاچه و مراکز تفریحی چیتگر

زندگی مدرن در خوش آب و هواترین منطقه تهران با برج‌های منطقه ۲۲

پروژه ستین در بهترین وضعیت در بین سایر پروژه‌های مروارید شهر چیتگر است. این پروژه توسط شرکت آرین سازه در حال احداث است که دارای تنوع بالای متراژ در واحدها است.

 یکی از جاذبه‌های گردشگری تهران مرکز تجاری و تفریحی ایران مال است. همان‌طور که می‌دانید نزدیک بودن هر پروژه به این مرکز تجاری به این معناست که آینده بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد. این پروژه در فاصله 1 کیلومتری ایران مال قرار گرفته است.

اصلی‌ترین و معروف‌ترین جاذبه منطقه 22 دریاچه چیتگر است. موقعیت مکانی پروژه ستین تا دریاچه 5 کیلومتر فاصله است که به این معناست، شما به‌دوراز ازدحام و شلوغی گردشگران به‌راحتی به دریاچه دسترسی دارید.

یکی از مزایای این پروژه دسترسی عالی به اتوبان‌های اطراف است. اگر از نظر موقعیت آب‌وهوایی بخواهید این پروژه را بررسی کنید باید خدمت شما عزیزان بگوییم که منطقه مروارید شهر یکی از خوش آب‌وهواترین مناطق تهران به‌حساب می‌آید و این منطقه مبدأ بادهای تهران است که سبب شده هوای آن عاری از هر گونه آلودگی باشد.

پروژه ستین دارای مزایای زیادی است که از اصلی‌ترین آن‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • در قراردادهای این پروژه تعهد تحویل سند داده می‌شود
  • ثبت پلاک ثبتی در قرارداد
  • ثبت مواد و مصالح استفاده شده در پروژه

شرایط پیش‌خرید پروژه نیکان و پروژه پدافند ارتش در منطقه 22

پروژه نیکان و پدافند ارتش دو پروژه جدید با موقعیت عالی در منطقه 22 هستند که هر کدام شرایط و موقعیت‌های منحصربه‌فرد خود را دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره شده است.

پروژه نیکان منطقه 22

پروژه نیکان یکی دیگر از پروژه‌های مروارید شهر است که دارای جواز ساخت بوده که گودبرداری آن انجام شده است. مروارید شهر یک مناطق روبه‌رشد است که قطعاً این می‌تواند یک نکته مهم برای سرمایه‌گذاری پروژه‌های این منطقه باشد. یکی از دلایل مهم برای انتخاب پروژه نیکان برای سرمایه‌گذاری این است که این پروژه در مراحل اولیه ساخت قرار دارد که به همین علت برای شروع سرمایه‌گذاری در این بخش مبلغ کمی نیاز است؛ اما باید توجه داشت که با پیشرفت پروژه قطعاً سودآوری نیز افزایش میابد.

با احتساب این موضوع که پروژه در مراحل اولیه ساخت است شما برای ‌خرید پروژه نیکان می‌بایست ابتدا از پذیره‌نویسی شروع کنید و این نکته را در نظر داشته باشید که مبالغ این پروژه نیز به‌صورت علی الحسابی است. 

پروژه پدافند ارتش چیتگر

پروژه پدافند ارتش به‌صورت مشارکتی بین شرکت آرین سازه و تعاونی مسکن پدافند هوایی در حال ساخت است. از لحاظ موقعیت، پروژه از سمت ضلع غربی به دریاچه و در سمت شمال به اتوبان حکیم و باغ گیاه‌شناسی قرار دارد.

باتوجه‌به اینکه این پروژه به‌صورت شراکتی است به همین علت نوع خرید آن نیز متفاوت است. پیش ‌فروش پروژه پدافند ارتش به دو صورت که در زیر به آن اشاره شده صورت می‌گیرد.

  • قیمت این پروژه برای اعضای اصلی ارگانی قطعی و به‌صورت سهامی خریدوفروش می‌شود
  • قیمت پروژه برای اعضای پروژه پدافند آرین سازه دارای قرارداد علی‌الحساب است

جمع‌بندی

همان‌طور که در این مطلب گفته شد منطقه 22 یکی از مناطق مدرن با آب‌وهوای مطلوب است که با وجود این ویژگی‌ها می‌تواند یک انتخاب عالی برای زندگی و یا سرمایه‌گذاری باشد. ما در این متن سعی کردیم اطلاعاتی در مورد خرید و شرایط مختلف پروژه‌های منطقه 22 در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید. همواره این نکته را در نظر داشته باشید که برای خرید یا سرمایه‌گذاری در این منطقه شما به یک مشاور مطمئن نیازمندید که با دادن اطلاعات درست شما را در انتخاب بهترین پروژه همراهی کند. املاک دیار 22 منطقه چیتگر و دریاچه این افتخار را دارد که با داشتن مشاورین مجرب همواره در جهت ارائه بهترین مشاوره‌ها را در زمینه خرید و سرمایه‌گذاری در منطقه 22 در خدمت شما عزیزان باشد.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.