۰ نفر

آخرین وضعیت فرودگاه های کشور / کدام پروازها لغو شد؟

۲۵ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۴۵
کد خبر: 695279
آخرین وضعیت فرودگاه های کشور / کدام پروازها لغو شد؟

شرکت فرودگاه‌ها از عملیاتی بودن تمام فرودگاه‌های کشور خبر داد و اعلام کرد: تا عصر امروز (یکشنبه ۲۵ دی) تمامی فرودگاه‌ها از آمادگی لازم برای میزبانی از مسافران برخوردارند و باند پرواز تمامی فرودگاه‌ها باز است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، در حالی که وضعیت ناپایدار جوی همراه با بارش برف و باران و همچنین برودت بسیار زیاد هوا بر اکثر نقاط کشورمان حاکم است، شرکت فرودگاه‌ها در توضیح آخرین وضعیت پروازها اعلام کرد: تا عصر امروز (۲۵ دی) تمامی فرودگاه‌های کشورمان از آمادگی لازم برای میزبانی از پروازها برخوردارند و باند پرواز تمامی فرودگاه‌ها باز است.

در این اطلاعیه آمده است: با تلاش شبانه‌روزی مدیران فرودگاهی، تمامی فرودگاه‌های کشور عملیاتی و آماده خدمت‌رسانی هستند.

این اطلاعیه می‌افزاید: از بامداد امروز (۲۵ دی) تاکنون فقط یک پرواز از فرودگاه ایلام به مقصد فرودگاه مهرآباد به دلیل مه‌آلود بودن هوا کنسل شده است و سایر پروازها انجام شده‌اند. اما با توجه به شرایط ناپایدار جوی، بارش برف و باران، برودت شدید هوا و احتمال تغییر وضعیت پروازها، مسافران حتماً پیش از عزیمت به فرودگاه‌ها با شماره ۱۹۹ در سراسر کشور، شماره ۰۲۱۶۱۰۲۱ ویژه فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و شماره ۰۹۶۳۳۰ ویژه فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تماس بگیرند و از آخرین وضعیت پروازها مطلع شوند.