۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

آپارتمان های نوساز غرب تهران چند؟

۱۰ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۴۰
کد خبر: 691849
آپارتمان های نوساز غرب تهران چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های نوساز غرب تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین_ نادیا سیه‌کار؛ غرب تهران یکی از مناطق محبوب و مورد توجه سرمایه‌داران است و با توجه به دسترسی خوب این منطقه به ناوگان حمل و نقل عمومی، بیمارستان، اماکن تفریحی و . . . قیمت منازل این منطقه روز به روز درحال افزایش هستند. در این گزارش به بررسی آپارتمان‌های نوساز این منطقه پرداخته‌ایم تا شما را در خرید و یا سرمایه‌گذاری راهنمایی کنیم.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در محله باغ‌فیض را دارید، میتوانید با سرمایه‌ای معادل ۸ میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان آپارتمانی نوساز با متراژ ۱۰۴ متر و ۳ اتاق خواب را خریداری کنید.

همچنین واحدی ۱۱۷ متری در محله طرشت درحالی که این آپارتمان نیز نوساز باشد و ۳ اتاق خواب داشته باشد را میتوانید با سرمایه‌ای معادل ۷ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

برای خرید واحد آپارتمانی نوساز در محله گیشا (کوی‌نصر) با متراژ ۱۱۷ متر و ۳ اتاق خواب، به بودجه‌ای حدود ۱۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

همچنین واحدی نوساز در محله سعادت‌آباد با متراژ ۱۲۳ متر و ۲ اتاق خواب ارزشی بالغ‌بر ۱۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان دارد.

برای خرید واحد آپارتمانی ۱۷۰ متری در محله صادقیه درحالی که این واحد نوساز باشد و ۳ اتاق خواب نیز داشته باشد، به سرمایه‌ای معادل ۱۰ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

همچنین آپارتمان نوساز دیگری در محله ستارخان با متراژ ۱۴۰ متر و ۳ اتاق خواب ارزشی بالغ‌بر ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دارد.

واحد آپارتمانی نوساز در محله پونک با متراژ ۱۴۶ متر و ۳ اتاق خواب، در روز های گذشته معادل ۹ میلیارد و ۹۲۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین آپارتمان نوساز دیگری در همین محله با متراژ ۱۱۷ متر و ۲ اتاق خواب، در روز های گذشته معادل ۹ میلیارد و ۱۲۶ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

آپارتمان‌های نوساز غرب تهران چند؟

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.