۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

برای خرید یک واحد نوساز در شرق تهران چقدر سرمایه لازم است؟

۱۷ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۰۰
کد خبر: 686953
برای خرید یک واحد نوساز در شرق تهران چقدر سرمایه لازم است؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های نوساز شرق تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین - نادیا سیه‌کار؛ محله‌های شرق تهران از شلوغ ترین و محبوب ترین بخش های این کلانشهر می باشند. همچنین این منطقه یکی از خوش آب و هوا ترین و سرسبز ترین مناطق پایتخت می‌باشد که دسترسی بسیار آسانی به حمل و نقل عمومی داشته و از مراکز تفریحی، آموزشی و درمانی زیادی نیز برخوردار است. بنابرین در این گزارش خانه‌های نوساز شرق تهران را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در محله‌های شرق تهران را دارید، میتوانید واحد آپارتمانی نوساز را در محله تهران‌نو با متراژ ۱۲۵ متر و ۲ اتاق خواب، با قیمت ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

همچنین با سرمایه‌ای معادل ۶ میلیارد تومان، میتوانید آپارتمانی ۱۰۲ متری در محله تهرانپارس‌شرقی را با توجه به نوساز بودن و ۲ خوابه بودن این واحد، خریداری کنید.

واحد آپارتمانی نوساز در محله پیروزی با متراژ ۱۲۵ متر و ۳ اتاق خواب، در روز های گذشته معادل ۸ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر‌ واحدی نوساز و ارزان قیمت‌تر در همین محله میخواهید، میتوانید آپارتمانی ۸۲ متری همراه با ۲ اتاق خواب را با قیمت ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

برای خرید آپارتمانی نوساز در محله نارمک با متراژ ۱۲۰ متر و ۳ اتاق خواب، به بودجه‌ای معادل ۷ میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

آپارتمانی ۲ خوابه در محله مجیدیه با متراژ ۱۳۳ متر درحالی که این واحد نیز نوساز است در روز های گذشته معادل ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

واحدی نوساز در منطقه نیروهوایی با متراژ ۹۱ متر و ۲ اتاق خواب ارزشی بالغ‌بر ۵ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان دارد.

اگر واحدی با متراژ بیشتر درنظر دارید میتوانید آپارتمانی ۱۰۸ متری را با ۲ اتاق خواب با قیمتی معادل ۶ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان خریداری کنید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

برای خرید یک واحد نوساز در شرق تهران چقدر سرمایه لازم است؟