۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

آپارتمان های منطقه ۵ تهران چند؟

۱۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۲۲
کد خبر: 680308
آپارتمان های منطقه ۵ تهران چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های منطقه ۵ تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین_ نادیا سیه‌کار؛ منطقه ۵ تهران دارای بافت نوساز و مسکونی است و دسترسی خوبی به مراکز بهداشتی، تفریحی، بوستان و پارک‌ها دارد. بنابراین افراد زیادی خواهان خرید خانه در این منطقه هستند، به همین علت این گزارش را به بررسی آپارتمان های منطقه ۵ تهران اختصاص داده‌ایم.

واحد آپارتمانی ۴ ساله در محله شهرک آپادانا با متراژ ۷۳ متر درحالی که تک خوابه است، قیمتی بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان دارد.

واحدی دیگر در المهدی با متراژ ۷۷ متر درحالی که ۱۷ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب نیز داشته باشد، قیمتی معادل ۴ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان دارد.

برای خرید آپارتمانی ۷۰ متری در پونک با توجه به اینکه ۱۳ سال از ساخت آن گذشته است و ۲ اتاق خواب دارد، معادل ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان لازم است هزینه کنید.

برای خرید واحد آپارتمانی ۱۰۰ متری در محله باغ‌فیض با سن ۱۲ سال و ۲ اتاق خواب، به بودجه‌ای بالغ‌بر ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر واحدی نوساز در محله اکباتان میخواهید میتوانید آپارتمانی ۹۳ متری با ۲ اتاق خواب را با سرمایه ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

آپارتمانی دیگر در محله جنت‌آباد مرکزی با متراژ ۹۰ متر و سنی حدود ۱۱ سال و ۲ اتاق خواب، ارزشی معادل ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان دارد.

اگر واحدی با قیمت مناسب در محله جنت‌آباد جنوبی درنظر دارید میتوانید آپارتمانی با متراژ ۷۳ متر و سنی معادل ۱۸ سال و ۲ اتاق خواب را به قیمتی معادل ۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

قیمت آپارتمان منطقه پنج تهران