۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

آپارتمان های۱۰ ساله شمال تهران چند؟

۱۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۶:۵۶
کد خبر: 672952
آپارتمان های۱۰ ساله شمال تهران چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۱۰ ساله شمال تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین_ نادیا سیه‌کار؛ از آنجایی که خانه‌های شمال تهران به لوکس و مدرن بودن شهرت دارند، پس انتظار میرود که این خانه‌ها قیمتی نجومی داشته باشند و اکثر افراد که تمایل خرید خانه در منطقه شمال تهران را دارند به سمت خرید خانه‌هایی با سال ساخت نسبتا بالا میروند، بنابرین در این گزارش به بررسی واحد های ۱۰ ساله شمال تهران پرداخته‌ایم.

واحد آپارتمانی ۱۰۸ متری در محمودیه درحالی که ۱۰ سال از ساخت آن میگذرد و ۲ اتاق خواب داشته باشد ارزشی بالغ‌بر ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان دارد.

واحد آپارتمانی ۶۵ متری در تجریش با توجه به تک خواب بودن و ۱۰ ساله بودن این سازه قیمتی معادل ۶ میلیارد و ۱۷۵ میلیون تومان دارد.

اگر قصد خرید واحدی با متراژ بالا در زعفرانیه را داشته باشید، با سرمایه‌ای معادل ۳۶ میلیارد تومان میتوانید واحدی ۲۴۰ متری همراه با ۳ اتاق خواب و سنی حدود ۱۰ سال را خریداری کنید.

برای خرید آپارتمانی با سن ۱۰ سال در ولنجک با متراژ ۱۹۰ متر و ۳ اتاق خواب، به بودجه‌ای معادل ۱۸ میلیارد تومان احتیاج دارید.

آپارتمانی ۲ خوابه در محله الهیه با متراژ ۱۹۰ متر با توجه به گذشت ۱۰ از ساخت آن قیمتی بالغ‌بر ۱۶ میلیارد تومان دارد.

آپارتمانی در فرمانیه با متراژی ۲۵۵ متر و ۲ اتاق خواب درحالی که ۱۰ سال از ساخت آن گذشته باشد در روز های گذشته معادل ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر واحدی ارزان‌تر در همین محله میخواهید، میتوانید آپارتمانی ۵۰ متری با ۱ اتاق خواب و سنی معادل ۱۰ سال را با قیمت ۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

آپارتمان های۱۰ ساله شمال تهران چند؟