۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

خرید واحد ۸۰ متری و نوساز در تهرانپارس چقدر بودجه می خواهد؟

۱۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۵۴
کد خبر: 665698
خرید واحد ۸۰ متری و نوساز در تهرانپارس چقدر بودجه می خواهد؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۸۰ متری شرق تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین_ نادیا سیه‌کار؛ محله های شرقی تهران مثل تهرانپارس، مجیدیه و نارمک طرفداران خاص خود را به علت قیمت متعادل مسکن و امکانات رفاهی گسترده دارد. در این گزارش خانه‌های ۸۰ متری این مناطق را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

اگر شما قصد سرمایه‌گذاری در شرق تهران را دارید، یکی از انتخاب‌های شما با سرمایه‌ای حدود ۳ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان، واحدی ۸۰ متری در مجیدیه است درحالی که ۱۲ سال از ساخت آن می‌گذرد و ۲ اتاق خواب نیز دارد. 

اگر علاقه به واحد های نوساز دارید، میتوانید واحدی نوساز در محله تهرانپارس‌شرقی با متراژ ۷۸ متر و ۲ اتاق خواب را با ارزشی معادل ۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان خریداری کنید. اگر در همین محله واحدی ارزان قیمت‌تر می‌خواهید، می‌توانید آپارتمانی ۲۰ ساله با متراژ ۷۵ متر و ۱ اتاق خواب را به قیمت ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

برای خرید واحد آپارتمانی ۴ ساله در محله نیروهوایی با متراژ ۷۸ متر و ۲ اتاق خواب، به بودجه‌ای معادل ۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان احتیاج دارید. سرمایه لازم برای خرید واحدی ۷۹ متری در همین محله درحالی که ۲۰ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، مبلغی بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

واحدی نوساز در نارمک با متراژ ۸۰ متر و ۲ اتاق خواب در روز های گذشته معادل ۴ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین واحدی ۱۸ ساله با متراژ ۷۸ متر و ۲ اتاق خواب نیز معادل ۲ میلیارد و ۷۱۰ میلیون تومان ارزش دارد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

خرید واحدی ۸۰ متری و نوساز در تهرانپارس چقدر بودجه می‌خواهد؟