۰ نفر

ترافیک سنگین در بزرگراه نواب و امام علی (ع)

۱۰ مرداد ۱۴۰۱، ۷:۳۵
کد خبر: 657552
ترافیک سنگین در بزرگراه نواب و امام علی (ع)

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: طرح جناغی در بزرگراههای پایتخت در حال اجراست و از ورود ناگهانی وبدون نوبت خودروها برخی رانندگان جلوگیری می شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به قل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی اصغر شریفی اظهار کرد: بزرگراه نواب، همت  و امام علی ( ع ) از سنگین ترین معابر صبحگاهی پایتخت  هستند.

وی افزود: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از باکری و جنت آباد ، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از باکری بزرگراههاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از رحمانی دارای ترافیک هستند .

سرهنگ شریفی بیان کرد: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صدف، بزرگراه بابایی در مسیر جنوب به شمال از هنگام،بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد بارترافیکی هستیم .

وی گفت: بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی(ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب به شرق آزادراهاز چیتگر و آزادگان  بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

سرهنگ شریفی تاکید کرد : طرح جناغی در بزرگراههای پایتخت در حال اجراست و تیم های  مستقر در این محدوده ها از ورود ناگهانی  وبدون نوبت خودروها و زرنگ بازی برخی رانندگان جلوگیری می کنند.