۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

خرید مسکن با بودجه ۳ میلیارد تومان در مرکز تهران

۲۹ تیر ۱۴۰۱، ۹:۰۰
کد خبر: 654533
خرید مسکن با بودجه ۳ میلیارد تومان در مرکز تهران

در گزارش زیر به بررسی مشخصات آپارتمان‌های ۳ میلیاردی مرکز تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین_ نادیا سیه‌کار؛ مناطق مرکزی تهران دسترسی خوبی به تمام نقاط تهران دارد. این دسترسی به وسیله ناوگان حمل و نقل عمومی و خط های BRT و مترو بسیار ساده‌تر شده است و درنتیجه این مناطق مورد توجه اکثر افراد برای خرید خانه و سرمایه‌گذاری قرار گرفته است. از سوی دیگر به علت قیمت مناسب و امکانات رفاهی کامل، برای سرمایه‌گذاران نیز این  منطقه قابل توجه‌ است.

اگر با سرمایه ۳ میلیارد تومان قصد سرمایه‌گذاری در این منطقه‌ها را دارید، می‌توانید واحدی ۵۸ متری در جهاد که ۲۱ سال از ساخت آن گذشته باشد و یک خوابه باشد را خریداری کنید.

همچنین واحدی ۵۰ متری در میدان‌ولیعصر که ۹ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خوابه باشد نیز قیمتی معادل ۳ میلیارد تومان دارد. می‌توانید واحدی ۷۰ متری در همین منطقه که ۲۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد را به قیمت ۳ میلیارد تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمانی ۶۰ متری در فاطمی که ۲۱ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خوابه باشد در روزهای گذشته معادل ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

با بودجه ۳ میلیارد تومان نیز می‌توانید واحدی ۳۰ ساله در امیرآباد با متراژ ۶۳ متر و ۱ اتاق خواب را خریداری کنید.

واحد آپارتمانی ۷۵ متری در میدان‌انقلاب که ۱۷ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، ارزشی معادل ۳ میلیارد تومان دارد.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در یوسف‌آباد را دارید می‌توانید واحدی ۶۰ متری که ۲۰ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد را معادل ۳ میلیارد تومان خریداری کنید.با سرمایه کمتر نیز واحدی ۵۶ متری که ۱۹ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خواب داشته باشد، معادل ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

مسکن

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.