۰ نفر

ترافیک در هراز و چالوس نیمه سنگین است

۲۳ تیر ۱۴۰۱، ۹:۳۵
کد خبر: 653159
ترافیک در هراز و چالوس نیمه سنگین است

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی از ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای چالوس و هراز خبرداد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی، درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر گزارش‌های دریافتی حاکی از ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور چالوس حدفاصل شهرستانک و نسا است. همچنین وضعیتی مشابه در مسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده سه راهی چلاو گزارش شده است.

وی با بیان اینکه محور تهران - پردیس در محدوده جاجرود نیز با بار ترافیکی پرحجم گزارش شده است، گفت:‌ در آزادراه قزوین - کرج محدوده‌های مهرشهر، پل فردیس و پل کلاک ترافیک نیمه سنگین است. در طول آزادراه تهران - کرج - قزوین نیز شاهد ترافیک پرحجم هستیم که این وضعیت در محدوده‌های چیتگر و گلدشت به شکل ترافیک نیمه سنگین درآمده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز اظهارکرد:‌ در حال حاضر هیچگونه پدیده جوی خاصی در جاده‌های کشور گزارش نشده است، اما با توجه به افزایش دمای هوا و طولانی بودن روز لازم است که رانندگان از رانندگی پیوسته پرهیز کرده و حتما به ازای هر دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کرده و سپس به مسیر خود ادامه دهند.

شیرانی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و همچنین اتخاذ مناسب‌ترین زمان و مسیر و برای سفر، پیش از آغاز حرکت با این شماره تماس بگیرند.