۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

آپارتمان های پونک تهران چند؟

۹ خرداد ۱۴۰۱، ۹:۰۰
کد خبر: 639810
آپارتمان های پونک تهران چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های پونک تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین_ نادیا سیه‌کار؛ محله پونک یکی از پرطرفدارترین و قدیمی‌ترین محله ‌های غرب تهران برای خرید خانه و آپارتمان و زندگیست. به مراکز خرید و امکانات رفاهی دسترسی نسبتا خوبی دارد. بافت محله غالبا نوساز است. دسترسی محلی آسانی دارد. سطح قیمت‌ها تقریبا متوسط است.

اقتصادآنلاین در این راستا به گفتگو با یک کاشناس مشاور املاک پرداخته است.

این مشاور املاک گفت: ملکی ۲۰ ساله با متراژ ۴۶ متر و ۱ اتاق خواب، در پونک ارزشی معادل ۲ میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان دارد. این واحد در باغ‌فیض قرار دارد و از دو سمت از طریق نور آفتاب، روشنایی وارد این واحد می‌شود. همچنین این واحد به تازگی نوسازی شده است‌.البته این واحد آسانسور ندارد ولی امکاناتی مثل پارکینگ و انباری دارد.

وی توضیح داد: کمترین واحدی که در پونک برای فروش گذاشته شده است که بدون امکانات باشد از رنج قیمت ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان شروع می‌شود و واحد فول امکانات که‌ نوساز باشد قیمتی حدود ۳ میلیارد تومان دارد.

او تاکید داشت: واحد هایی که در جنت‌آباد مرکزی قرار دارند ارزش خرید بیشتری دارند و افراد بیشتری متقاضی خرید ملک‌ در‌ این منطقه هستند.

به گفته این مشاور املاک دیگری واحدی ۴۹ متری در پونک که ۴ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خواب داشته باشد ارزشی معادل ۳ میلیارد تومان دارد. این واحد نیز در باغ فیض قرار دارد که دسترسی خوبی به مترو و خط BRT دارد. 

همچنین طبق گفته فعالین این بازار، مسکن آنچنان آینده مشخصی ندارد و اگر در آینده افزایش قیمتی صورت بگیرد، برگشت قیمتی نخواهیم داشت و افزایش قیمت را شاهد خواهیم بود.

این صاحب بنگاه گفت: برای خرید واحدی ۵۲ متری که نوساز باشد و ۱ اتاق خواب داشته باشد، مبلغی معادل ۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون را باید پرداخت کرد.

این پروژه که به صورت برج مجلل ساخته شده است، در سردار جنگل شمالی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: واحد نوساز دیگری در سردار جنگل که ۶۰ متر متراژ دارد و امکانات کاملی از نظد آسانسور، پارکینگ و انباری نیز دارد، ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است و برای فروش‌ گذاشته شده است. این آپارتمان دارای لابی مجلل و باشگاه و مهدکودک نیز می‌باشد.