۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

بررسی آپارتمان های ارزان قیمت در مناطق مختلف تهران

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۹:۰۰
کد خبر: 634378
بررسی آپارتمان های ارزان قیمت در مناطق مختلف تهران

در گزارش زیر به بررسی مشخصات آپارتمان‌های ارزان قیمت تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین_ نادیا سیه‌کار؛ از آنجایی که خرید خانه در تهران از دغدغه‌های یک سری از افراد است و قیمت خانه‌ها در تهران روز به روز در حال افزایش است، در این گزارش خانه های ارزان قیمت تهران را مورد بررسی قرار داده‌ایم تا خرید خانه در تهران را برای افرادی که سرمایه اندک در اختیار دارند ساده‌تر کنیم.

محله سسبیل دارای بافتی قدیمی است و زمین هایی غالبا کوچک و کوچه های کم عرضی دارد و به همین دلیل می‌توان مواردی از خانه‌های متراژ پایین و ارزان در این منطقه پیدا کرد. اگر قصد خرید خانه‌ای۵۰ متری در این منطقه دارید که ۱۹ ساله باشد و ۱ خواب داشته باشد، به سرمایه‌ای معادل ۱ میلیارد تومان احتیاج دارید.

واحدی نوساز در نواب که‌ متراژ آن ۳۷ متر باشد و ۱ خواب داشته باشد، ارزشی معادل ۹۸۰ میلیون تومان دارد.

بودجه لازم برای خرید منزلی ۱۷ ساله در منیریه که متراژ آن ۵۲ متر باشد و ۱ خواب داشته باشد، مبلغی معادل ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

واحدی در امیریه که ۴۲ متر باشد و ۱۷ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خواب داشته باشد، در روز های اخیر با قیمتی بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۸۵ میلیون تومان معامله شده است.

ارزش واحدی در جیحون که متراژ آن معادل ۴۶ متر باشد و ۲۳ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خوابه باشد، ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است.

واحدی ۶۰ متری در پیروزی که ۱۹ ساله باشد و ۱ خواب داشته باشد، قیمتی معادل ۱ میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان دارد.

آپارتمانی ۱۰ ساله در جوادیه که متراژ آن ۷۳ متر باشد و ۲ خواب نیز داشته باشد، ۱ میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

اپارتمان

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.