۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

آپارتمان های نوساز جنوب تهران چند؟

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۹:۰۰
کد خبر: 633030
آپارتمان های نوساز جنوب تهران چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های نوساز جنوب تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین - نادیا سیه‌کار؛ از آنجایی که در مناطق جنوبی تهران هزینه کمتری را بابت خرید مسکن یا اجاره آن نسبت به مناطق دیگر این کلان‌شهر پرداخت خواهید کرد، در این گزارش به بررسی واحدهای مسکونی نوساز در مناطق جنوبی تهران‌ مثل جوادیه، مولوی، نازی‌آباد و... پرداخته‌ایم.

واحد آپارتمانی نوساز با متراژ ۱۰۵ متر همراه با ۲ اتاق خواب در جوادیه که یکی از مناطق خوب و مطرح جنوب تهران است و توجه به آن خالی از لطف نیست، ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان قیمت دارد. واحد نوساز دیگری در همین منطقه با متراژی معادل ۱۳۰ متر و ۳ اتاق خواب، ارزشی معادل ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دارد.

آپارتمانی نوساز با متراژ ۹۰ متر در شوش که ۲ خوابه باشد، در روزهای گذشته با مبلغی معادل ۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان معامله شده است.

بودجه لازم برای خرید واحدی نوساز در مولوی که ۷۲ متر باشد و ۲ خواب نیز داشته باشد، ۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان است.

سرمایه لازم برای خرید خانه‌ای نوساز در نازی‌آباد که ۲ خوابه باشد و متراژی معادل ۱۲۰ متر داشته باشد، ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است.

قیمت آپارتمانی در منیریه که نوساز باشد و ۲ خواب داشته باشد و متراژ آن ۱۰۰ متر باشد، ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

آپارتمان های نوساز جنوب تهران چند؟