۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

آپارتمان های ۱۰۰ متری شمال تهران چند؟

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۹:۰۰
کد خبر: 632620
آپارتمان های ۱۰۰ متری شمال تهران چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۱۰۰ متری شمال تهران خواهیم پرداخت.

اقتصاد آنلاین - نادیا سیه‌کار؛ با وجود قیمت بالای مسکن و گران بودن نرخ خانه‌های واقع در مناطق شمالی تهران، این خانه‌ها به دلیل قرارگیری در موقعیت مکانی مناسب و آب و هوای دلچسب، طرفداران و متقاضیان خاص خود را در این کلان‌شهر دارند.

ولنجک از مناطق معروف شمالی تهران و نزدیک به بام تهران و درکه می‌باشد‌. واحدی ۱۱۰ متری و ۲ خوابه که ۲ سال از ساخت آن گذشته باشد در این منطقه ۱۳ میلیارد تومان قیمت خورده است.

در فرمانیه یک خانه ۹۹ متری که ۷ سال عمر دارد و ۲ خوابه است، ۷ میلیارد تومان ارزش دارد.

برای خرید یک واحد آپاتمان ۱۰۸ متری و ۱۵ ساله در زعفرانیه که از دیگر مناطق محبوب شمال تهران است به بودجه‌ای معادل ۸ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان نیاز دارید. این واحد ۲ خواب دارد‌.

در قلهک، برای داشتن آپاتمانی ۱۱۰ متری، ۷ ساله و دارای ۲ خواب لازم است مبلغی معادل ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بپردازید‌.

واحدی ۱۰۳ متری در منطقه ظفر که ۲ سال پیش ساخته شده و ۲ خوابه است نیز ۷ میلیارد و ۴۱۶ میلیارد تومان قیمت دارد‌.

در قیطریه ارزش واحدی نوساز و ۲ خوابه که متراژی معادل ۹۵ متر داشته باشد، ۷ میلیارد تومان است.

در فرمانیه نیز خرید یک واحد ۱۱۰ متری که ۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خواب هم داشته باشد سرمایه‌ای معادل ۹ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان نیاز دارد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

آپارتمان‌های ۱۰۰ متری شمال تهران چند؟