۰ نفر

امکان ویرایش اطلاعات طرح نهضت ملی مسکن فراهم شد؛

افرادی که در طرح نهضت ملی مسکن اطلاعات اشتباه وارد کردند، چه کنند؟

۳۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۵۹
کد خبر: 629744
افرادی که در طرح نهضت ملی مسکن اطلاعات اشتباه وارد کردند، چه کنند؟

از فردا متقاضیانی که اطلاعات خود را در طرح نهضت ملی مسکن نادرست درج کرده بودند به مدت یک ماه امکان ویرایش برای آنها فراهم شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ متقاضیانی که در زمان ثبت‌نام در طرح‌های اقدام ملی مسکن و نهضت ملی مسکن، شهر محل درخواست و یا مشخصات و اطلاعات خود را در سامانه ثبت‌نام، اشتباه درج کرده‌اند، می‌توانند از روز فردا اول اردیبهشت به مدت یک‌ماه با مراجعه به سامانه طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس http://saman.mrud.ir نسبت به اصلاح شهر محل درخواست مسکن و یا مشخصات و اطلاعات خود اقدام کنند.

همچنین متقاضیان پیش از تغییر شهر محل درخواست خود به «اطلاعیه ثبت‌نام از متقاضیان نهضت ملی مسکن»  ۲۰ دی ۱۴۰۰ مندرج در سامانه توجه کنند.

در صورت عدم امکان تأمین زمین در شهر محل درخواست، در نزدیکترین شهر ممکن به شهر محل درخواست تأمین زمین انجام می‌شود. پیش از این بسیاری از متقاضیان به دلیل وارد کردن نادرست اطلاعات خود و یا انتخاب شهر دیگر فرم ج آنها قرمز شده بود که از فردا امکان ویرایش آنها فراهم شد.

ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن از مهر پارسال آغاز و تا اسفند به طول انجامید و از ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار متقاضی که ثبت نام کرده بودند حدود ۲ میلیون و۳۰۰ هزار نفر واحد شرایط شدند.