۰ نفر

همزمان با غروب سیزده فروردین؛

جاده هراز ترافیک است؟

۱۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱۹:۲۶
کد خبر: 624704
جاده هراز ترافیک است؟

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از ترافیک سنگین محور لواسان- تهران و دیگر محورهای منتهی به تفرجگاه ها خبر داد و گفت: تردد در محورهای هراز و فیروزکوه عادی و روان است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، عادل مصدقی در تشریح وضعیت ترافیکی استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در محورهای امام زاده داوود (ع) و فشم به تهران سنگین گزارش شده است.

وی افزود: همچنین در محورهای منتهی به سد لتیان و دریاچه تار دماوند و دیگر تفرجگاه‌های استان تهران نیز تردد سنگین گزارش شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران در خصوص وضعیت تردد در محورهای بین استانی نیز گفت: با توجه به این که حجم بالایی از مسافران به تهران بازگشته اند، تردد در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال، تهران- قم و تهران- ساوه عادی و روان گزارش شده است.

مصدقی همچنین به انباشت تعدادی از مسافران در استان‌های گیلان و مازندران اشاره کرد و گفت: بر این اساس پیش بینی می‌شود، این مسافران ۱۴ و ۱۵ فروردین ماه را برای بازگشت به تهران انتخاب کنند، که لازم است، در بازگشت با مدیریت زمان سفر از ماندن در ترافیک‌های احتمالی محورهای مواصلاتی به سوی تهران جلوگیری کنند.

وی از مسافران خواست، قبل از حضور در جاده‌ها از طریق سامانه ۱۴۱ سازمان راهداری از وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی مطلع شوند.