۰ نفر

اتفاقی عجیب در اهواز؛

داستان حرکت هواپیما در خیابان های اهواز چه بود؟

۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۱۰
کد خبر: 623771
داستان حرکت هواپیما در خیابان های اهواز چه بود؟

مدیرکل فرودگاه های خوزستان‌ در خصوص ویدیوی منتشر شده از حرکت یک فروند هواپیمای مسافربری در خیابان‌های اهواز توضیحاتی ارایه کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا؛ سیدمهدی رزاز ؛در خصوص ویدیوی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی از حرکت یک فروند هواپیمای مسافربری در خیابان‌های اهواز که موجب تعجب بسیاری از شهروندان شد، اظهار کرد: این هواپیما یکی از هواپیماهای از رده خارج شده شرکت هواپیمایی کارون است که در گذشته نام آن، شرکت هواپیمایی نفت بوده است.

وی افزود: این هواپیمای مسافربری فوکر ۵۰ جزو هواپیماهای عملیاتی شرکت هواپیمایی کارون نیست و برای زیباسازی مجتمع تجاری تفریحی پارک سنتر (هایپر استار) از فرودگاه به آن محل حرکت داده شد.

مدیرکل فرودگاه های خوزستان تصریح کرد: سازنده این مجتمع تجاری در اهواز مالک شرکت هواپیمایی کارون نیز است و از این رو تصمیم گرفته تا برای زیباسازی بخشی از مجتمع از یک هواپیمای از رده خارج استفاده کند.

رزاز عنوان کرد: استفاده از هواپیماهای فرسوده در بسیاری از شهرها به عنوان المان های زیباسازی رایج است و حرکت یک هواپیما و قرارگیری آن در یک مجتمع تجاری اتفاق خاصی نیست.

وی افزود: حرکت این هواپیما در جهت زیباسازی شهر اهواز و استقرار در یک مجتمع تجاری بود و فکر نمی‌کنم مساله خاصی داشته باشد. اکنون این هواپیما در محل مورد نظر مستقر است.