۰ نفر

گردشگران بخوانند؛

توقف در حواشی این جاده حوادث مرگبار می آفریند

۴ فروردین ۱۴۰۱، ۸:۲۸
کد خبر: 622902
توقف در حواشی این جاده حوادث مرگبار می آفریند

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج با اشاره به ورود سامانه بارشی و احتمال سقوط سنگ و بهمن از گردشگران خواست در حاشیه جاده کرج - چالوس توقف نکنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، «غفور قاسم پور» روز پنجشنبه تاکید کرد: توقف در حاشیه این جاده با احتمال حوادث مرگبار همراه است .

وی با اشاره به اطلاعیه سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع طوفان بهاری از شهروندان و مسافران و گردشگران خواست از حضور در اماکن پرخطر و حادثه خیز خودداری کنند.

وی افزود : امروز پنجشنبه چهارم فروردین  و فردا جمعه بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی احتمال وقوع طوفان در کرج وجود دارد و به این جهت شهروندان و گردشگران باید از حضور در نقاط پرخطر نظیر تابلوهای تبلیغاتی، مسیر رودخانه کرج، ساختمان های نیمه کاره و سایر نقاطی که طی سفر احتمال سقوط سنگ  وجود دارد اجتناب کنند. 

قاسم پور با اشاره به استقرار پایگاه های امداد و نجات جاده ای در مسیر تردد گردشگران و مسافران گفت: آمار تصادفات جاده ای تا به کنون در سطح کشور بالا اعلام شده است و از هموطنان عزیز می خواهیم با احتیاط تردد کنند.

به دنبال اطلاعیه هواشناسی البرز مبنی بر ورود سامانه تند بارشی و سرد در روزهای چهارم و پنجم فروردین احتمال وقوع حوادث غیرمترقبه در جاده ها، مراکز گردشگری نظیر پارک ها، مجاورت درختان، رودخانه ها دور از انتظار نیست.