۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

خانه های ٨٠ متری تهران چند؟

۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۰۰
کد خبر: 622333
خانه های ٨٠ متری تهران چند؟

در این گزارش به بررسی قیمت واحدهای ٨٠متری که در آژانس‌های املاک تهران آگهی شده، خواهیم پرداخت.

اقتصاد آنلاین - سیده زهرا محمودی؛ اگر قصد خرید یک خانه ٨٠متری در تهران دارید، باید بدانید جهت خرید خانه‌ای با این متراژ باید سرمایه‌ای بیش از یک میلیارد تومان داشته باشید و با سرمایه کمتر از این خرید واحدی ٨٠متری در تهران تقریبا غیرممکن است.

واحدی با این متراژ به راحتی در همه محله‌های تهران پیدا می‌شود. اما قیمت‌ها متفاوت است. برای مثال اگر بخواهید با این بودجه در غرب خانه بخرید و واحد هم عنه امکانات را داشته باشد، به حداقل سه میلیارد تومان سرمایه نیاز دارید. یک واحد ٨٨متری در پونک ۴میلیارد و ۴٠٠میلیون قیمت گذاشته شده است؛ واحدی ٨٣متری و یک ساله در گیشا نیز ٧میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. البته گیشا از محله‌های گران قیمت غرب محسوب می‌شود.

در شمال تهران نیز همه چیز بستگی به ملک دارد. اما معمولا در شمال تهران تعداد واحدهایی با این متراژ کمتر است. یک خانه ٨٢متری در میرداماد  ۵میلیارد و ٣۵٠میلیون تومان قیمت گذاشته شده است. همچنین قیمت یک خانه ٨١متری در سعادت آباد ۵میلیارد و ۵٠٠میلیون تومان اعلام شد.

یک خانه ٧۵متری در جیحون ١میلیارد و ۶۵٠ میلیون تومان و واحدی ٨٠متری در سلسبیل ٢میلیارد و ١۵٠میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. 

توجه داشته باشید ارقام یادشده تنها تعدادی از واحدهاست که در این محله‌ها به فروش گذاشته شده است. قیمت مسکن در هر محله باتوجه به عوامل مختلف متغیر است و این ارقام به طور مطلق قیمت مسکن در محله‌های عنوان شده را بیان نمی‌کند.

قیمت آپارتمان های 80 متری تهران