۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

خانه های جنوب تهران چند؟

۲۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۰۰
کد خبر: 621036
خانه های جنوب تهران چند؟

در گزارش پیش رو به بررسی قیمت خانه‌خای جنوب تهران خواهیم پرداخت.

اقتصاد آنلاین - سیده زهرا محمودی؛ خانه‌های جنوبی تهران یکی از گزینه‌های افرادی است که قصد خرید واحدهایی با قیمت‌های پایین‌تر را دارند. از ویژگی‌های مسکن در این محله‌ها، تعدد واحدهای متراژ پایین است و افراد به راحتی می‌توانند واحدهای متراژ پایین در آن خریداری کنند. در ادامه به بررسی قیمت برخی از واحدهای جنوبی تهران خواهیم پرداخت.

البته توجه داشته باشید که قیمت مسکن در هر محله باتوجه به متراژ، سن واحد، شرایط مالک و... متفاوت است و قیمت‌هایی که در ادامه می‌آید، مطلقا بیانگر قیمت مسکن در این محله‌ها نیست.

یک خانه ۴۹متری و ۱۵ساله در بریانک ۸۷۰میلیون تومان قمیت گذاشته شده است؛ واحدی ۶۶متری و ۱۵ساله در آذربایجان نیز با قیمت یک میلیارد و ۶۹۵میلیون تومان به فروش می‌رسد.

برای خرید خانه‌ای ۷۰متری و نوساز در افسریه به یک میلراد و ۸۵۰میلیون تومان سرمایه لازم دارید. سرمایه لازم برای خرید واحدی ۳۸متری و ۲۲ساله در جوادیه نیز ۵۹۰میلیون تومان است.

نازی آباد یکی از محله‌های گران قیمت جنوب تهران است که واحدی ۵۸متری و ۱۵ساله در آن ۹۰۰میلیون تومان قیمت دارد. واحدی ۶۸متری و ۵ساله در مولوی نیز ۹۰۰میلیون تومان قیمت خورد.

یک خانه ۵۵متری و ۳ساله در خانی آباد ۷۶۹میلیون تومان و واحدی ۴۳متری و ۴ساله در شوش نیز ۷۰۰میلیون تومان فروخته شد.

قیمت آپارمان جنوب تهران