۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

خانه در محله پیروزی چند؟

۱۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۲۸
کد خبر: 617446
خانه در محله پیروزی چند؟

پیروزی یکی از محلات سرشناس جنوب شرق تهران است که قیمت مسکن در آن زیر قیمت متوسط مسکن در تهران است و البته خانه های کوچک متراژ در این محله نسبتا فراوانی بالایی دارد.

اقتصاد آنلاین- پریسا شاکری؛ پیروزی یکی از محلات سرشناس جنوب شرق تهران است و در بازار مسکن شرق تهران یکی از بازارهای پرمشتری به شمار می‌آید.

قیمت مسکن در این محله از متوسط قیمت مسکن تهران پایین‌تر است و بهای هر مترمربع مسکن نوساز در این محله زیر ۳۰ میلیون تومان است و به طور معمول و در حال حاضر بین ۲۷ تا ۲۸ میلیون تومان به ازای هر مترمربع است.

آپارتمان‌های قدیمی‌تر این محله که متعلق به ابتدای دهه ۸۰ است به ازای هر مترمربع زیر ۲۰ میلیون تومان قیمت دارند و بهای هر مترمربع آپارتمان‌های قدیمی در این محله گاهی به ۱۷ میلیون تومان هم می‌رسد.

نکته دیگر اینکه در محله پیروزی تهران آپارتمان ریزقواره نسبتا فراوانی مناسبی دارد و افرادی که بودجه پایینی برای خرید مسکن دارند می‌توانند در این محله آپارتمان‌هایی با قیمت نسبتا مناسب تر پیدا کنند. 

مشاوران املاک محله پیروزی می گویند که در بازار مسکن این محله آپارتمان های بازسازی نشده هم فراوان است و به همین دلیل قدرت انتخاب بیشتری به افراد با بودجه کم می دهد.

در ادامه قیمت تعدادی از آپارتمان های محله پیروزی را با استناد به آخرین فایل های فروش مشاوران املاک را می بینید: 

محله پیروزی