۰ نفر

اطلاعیه واگذاری ۸ هزار مسکن مهر

۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۱۵
کد خبر: 616680
اطلاعیه واگذاری ۸ هزار مسکن مهر

معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام آمادگی برای تحویل هشت‌هزار مسکن مهر تکمیل شده، گفت: بخش عمده واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر، واحدهای در تعهد تعاونی‌ها است که برای تکمیل آنها با وزارت تعاون مذاکراتی داشتیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از وزارت راه و شهرسازی، «علیرضا جعفری» با اشاره به اینکه یکی از تعهدات باقی‌مانده از سنوات گذشته در شهرهای جدید در حوزه مسکن مهر است، افزود: نزدیک به ۴۰ هزار واحد هنوز به متقاضیان تحویل نشده بود که در ایام دهه فجر امسال ۲ هزار واحد در پردیس تحویل متقاضیان شد و هم‌اکنون نیز آمادگی داریم تا حدود هشت‌هزار واحد را تحویل بدهیم.

 سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ادامه‌داد: ۱۰ هزار واحد از ۴۰ هزار واحد باقی‌مانده مسکن مهر تعیین تکلیف شده و ۳۰ هزار واحد مسکن مهر باقی مانده است.

وی ابراز امیدواری کرد تا در هماهنگی با پیمانکاران این پروژه‌ها، به‌زودی شاهد اتمام نازک‌کاری پروژه‌های مسکن مهر باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی، بخش عمده واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر را واحدهای در تعهد تعاونی‌ها برشمرد و توضیح‌داد: به‌تازگی مذاکراتی با معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی برای تعیین‌تکلیف تعاونی‌های مسکن مهر شهرهای جدید انجام شد که امیدواریم مساله واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر در تعهد تعاونی‌ها حل شود و به نتیجه برسد.

 علیرضا جعفری بهمن امسال در نشست خبری اعلام‌کرد: نزدیک به ۳۹ هزار واحد مسکن مهر نیمه کاره در شهرهای جدید پردیس، هشتگرد، پرند، صدرا، فولادشهر، بینالود و گلبهار باقی مانده است که برای تحویل و تکمیل خدمات روبنایی آن دولت به ۱۵‌هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی گفته بود: برای ۳۸ هزار و ۸۷۹ نفر تعهدات باقی مانده مسکن مهر باید تعیین‌تکلیف کنیم و تاکنون مسکن مهر ۳۱۷ هزار نفر در شهرهای جدید تحویل داده شده است.