۰ نفر

پیش فروش بلیت های قطار آغاز شد

۱۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۸:۲۲
کد خبر: 608603
پیش فروش بلیت های قطار آغاز شد

معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا گفت: عرضه بلیت قطار‌های مسافری برای یکم تا ۲۴ اسفند از ساعت ۷ صبح فردا آغاز می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، رضا عصاری گفت: فروش بلیت قطار‌های مسافری رجا به صورت هم‌زمان اینترنتی و از طریق اپلیکیشن‌ها، سامانه تلفنی ۱۵۳۹ و فروش حضوری از طریق تمامی  مراکز مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور انجام می‌شود.

 به گفته معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا، عرضه بلیت قطار برای تمامی مسیر‌ها به جز مسیر تهران- مشهد، تهران- طبس و تهران- خواف و بالعکس در روز  چهارشنبه از ساعت ۷ صبح آغاز  می‌شود و زمان فروش بلیت قطار برای مسیر‌های تهران- مشهد، تهران- طبس و تهران- خواف و بالعکس نیز ساعت ۱۴  فردا  است.

 با توجه به شیوع ویروس اُمیکرون  میزان سخت گیری‌ها به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا تشدید شده و فروش بلیت تنها با ارائه کارت واکسن و یا تست منفی pcr صورت می‌گیرد. از سوی دیگر کنترل وضعیت سلامتی و بهداشت مأموران قبل از اعزام، ضدعفونی قطار‌ها در مبدأ و طول سفر، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در قطارها، جانمایی و تعبیه مواد ضدعفونی کننده در قطارها، عدم فروش بلیت به بیماران کرونایی اجرا می‌شود.