۰ نفر

علت برگشت هواپیمای مشهد به فرودگاه مهرآباد

۱۱ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۰۸
کد خبر: 595207
علت برگشت هواپیمای مشهد به فرودگاه مهرآباد

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از مسافران پرواز شماره ۴۶۶ تهران-مشهد بابت مشکل فنی پیش آمده برای هواپیمایی این پرواز عذرخواهی کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم،ایران‌ایر اعلام کرد: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" ضمن عذرخواهی از مسافران پروازهای ۴۶۶ تهران به مشهد و ۴۶۷ مشهد به تهران برای مشکل پیش آمده، به اطلاع می‌رساند پرواز ۴۶۶  تهران به مشهد در  ساعت ۲۰ روز دهم دی ماه سال جاری  فرودگاه مهرآباد را ترک کرد.

پس از یک ساعت پرواز به علت کاهش فشار هوای داخل کابین (پرشرایزشن)، خلبان با توجه به  نقص فنی و رعایت ایمنی ، برای رفع مشکل تصمیم می‌گیرد به فرودگاه مهرآباد بازگردد.

بعد از فرود هواپیما، با هماهنگی‌های انجام شده، برنامه‌ریزی لازم برای هواپیمای جایگزین و کرو پروازی صورت گرفت، سرانجام مسافران با هواپیمای جایگزین در ساعت ۴۰ دقیقه بامداد به مشهد عازم شدند.

در مدت حضور مسافران در فرودگاه مهرآباد تا آماده شدن هواپیمای جایگزین از مسافران پذیرایی به عمل آمد.

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما"، با عذرخواهی مجدد و تشکر از همکاری مسافران پرواز تهران به مشهد و بالعکس یادآور می‌‌شود بروز مشکل فنی در هواپیما، از موارد غیرقابل پیش‌بینی است که در صورت بروز آن، خلبان با توجه به دستورالعمل‌های ایمنی در جهت تامین امینت مسافران عمل می‌‌کند.