۰ نفر

آخرین فرصت برای ثبت نام مسکن حمایتی

۲۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۳۸
کد خبر: 590407
آخرین فرصت برای ثبت نام مسکن حمایتی

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: ثبت نام متقاضیان نهضت ملی مسکن بعد از اتمام تا ۱۵ دیگر نیز تمدید خواهد شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان  وزیر راه وشهرسازی ،گفت: ثبت نام برای  ۴۶۰ شهر که از ابتدا در طرح نهضت ملی مسکن جانمایی شده بودند، همچنان در سایت امکان پذیر است و این ثبت نام ۴۶۰ شهر برای آخرین بار  تا ۱۵ روز  بعد از ۳۰ آذر تمدید می‌شود.

او ادامه  داد: برای سایر شهر‌هایی که به مرور به سامانه اضافه شدند ۲ ماه مهلت ثبت نام داده می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی  اظهار کرد: برای هر شهر از زمان قرار گرفتن در سامانه،  ۲ ماه مهلت ثبت نام وجود دارد که ممکن است برای برخی از شهر‌های ۴۰ روز باقی مانده باشد و ممکن است برای برخی ۲۰ روز که این زمان برای هر شهری متفاوت است.

محمود زاده بیان کرد: در حال حاضر این آخرین زمان مهلت ثبت نام است و تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار نفر از ثبت نام کنندگان پالایش شده اند. از ابتدای دی ماه به مرور پیامک تایید به متقاضیان واجد شرایط ارسال خواهد شد و افراد باید به اقدام به تکمیل مدارک خود کنند.

او بیان کرد: تاکنون بیش از ۲ میلیون و  ۱۳۰ هزار نفر ثبت نام کرده اند که با توجه به درخواستی که وجود دارد این ثبت نام‌ها همچنان ادامه دارد.

طرح نهضت ملی مسکن به عنوان طرح ساخت مسکن دولت سیزدهم، با ادغام در طرح اقدام ملی مسکن قصد ساخت چهار میلیون واحد مسکونی برای افراد بدون مسکن را دارد.