۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

ارزان‌ترین آپارتمان‌های نواب چند؟ (آذر ۱۴۰۰)

۲۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۳۰
کد خبر: 590115
ارزان‌ترین آپارتمان‌های نواب چند؟ (آذر ۱۴۰۰)

آپارتمان‌های محله نواب تهران در ناحیه انتهایی اتوبان به سمت جنوب، قیمت ارزان‌تری دارد و هنوز گزینه‌های زیر یک میلیارد تومان در این محله، معامله می‌شود.

اقتصاد آنلاین - پریسا شاکری؛ یکی از گزینه‌های مناسب بازار مسکن تهران برای افرادی با بودجه کم، محله نواب و بخش انتهایی اتوبان نواب است که هم آپارتمان‌های ریزقواره زیادی دارد و هم اینکه قیمت‌های آن نسبتا مناسب‌تر است. در محله نواب چند فاز وجود دارد که فاز یک ابتدای اتوبان نواب است و قیمت آپارتمان‌ها در این نقطه بالاتر و متراژ ساختمان‌ها بزرگتر است اما در انتهای اتوبان نواب آپارتمان‌های ریز قواره زیادی وجود دارد که گاهی قیمت هر مترمربع آن به حدود ۱۳ تا ۱۴میلیون تومان می‌رسد. برخی آپارتمان‌های این منطقه وام‌دار هستند و بنابراین برای خرید آنها به نقدینگی کمتری نیاز است. ضمنا اگر قصد دارید آپارتمان خود را پس از خرید رهن بدهید، امکان رهن آپارتمان بین ۱۱۰ تا ۱۳۰ میلیون تومان هم وجود دارد که می‌تواند بخشی از کمبود نقدینگی شما را رفع کند.

در ادامه قیمت تعدادی از ارزان‌ترین آپارتمان‌های نواب را با استناد به آخرین فایل‌های آگهی شده در بنگاه‌های املاک منطقه را می‌بینید:

قیمت مسکن