۰ نفر

پرونده مسکن مهر پردیس و پرند چه زمانی بسته می شود؟

۱۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۹:۳۹
کد خبر: 587214
پرونده مسکن مهر پردیس و پرند چه زمانی بسته می شود؟

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران جزییات واحدهای مسکن مهر باقی مانده پرند و پردیس را تشریح کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، خلیل محبت خواه در جلسه شورای مسکن استان تهران به ریاست استاندار، گزارشی از آخرین وضعیت مسکن مهر تحت پوشش ادارات کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان تهران و همچنین شهرهای جدید پرند، پردیس و اندیشه ارائه کرد.

وی گفت: تنها در دو شهر جدید پرند و پردیس واحدهای باقی مانده مسکن مهر داریم، در شهر جدید پرند ۹۵ هزار و ۷۴۵ واحد مسکن مهر تکلیف بوده است که ۹۰ هزار و ۱۵۷ واحد در مرحله اتمام نازک کاری بوده و بیش از ۵ هزار واحد باقی مانده است.

مسکن مهر پرند امسال تمام می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: پیشرفت در پرند رو به رشد است و تا پایان سال عملیات اجرایی مسکن مهر به اتمام خواهد رسید.

محبت خواه افزود: در شهر جدید پردیس ۸۴ هزار و ۱۴۲ واحد مسکن مهر در تعهد شهرهای جدید بود که ۷۶ هزار و ۳۳۶ واحد در مرحله اتمام است.

وی پیشرفت فیزیکی ساخت واحدها در پرند را ۹۸ و پردیس ۹۴ درصد اعلام کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در ادامه افزود: در شهر جدید پردیس ۴۰ هزار و ۳۰ واحد بدون برگزاری مراسم افتتاح در حال تحویل به متقاضیان است.

استاندار تهران: مسکن مهر پردیس هر چه سریع‌تر زمان بندی اتمام پروژه‌ها را اعلام کند

محسن منصوری استاندار تهران نیز در ادامه این جلسه از مدیران شهر جدید پردیس خواست تا هرچه سریع‌تر نسبت به ارائه جدول زمانبندی اتمام پروژه‌ها با افق پایان سال ۱۴۰۰ اقدام کند.

استاندار تهران به اداره کل تعاون صریحاً دستور داد تا مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر بنیاد مسکن را هرچه سریع‌تر مرتفع کنند و در جلسه آینده شورای مسکن گزارشی در این خصوص ارائه شود.

منصوری دولت سیزدهم را متعهد به انجام تعهدات دولت‌های پیشین دانست و گفت: از حق مردم به هیچ وجه کوتاه نمی آییم و پرونده پروژه مسکن مهر باید هرچه سریع‌تر بسته شود.