۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت آپارتمان‌های نقلی کرج+جدول

۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۲۷
کد خبر: 583248
قیمت آپارتمان‌های نقلی کرج+جدول

اگر بودجه کمی دارید احتمالا بتوانید در کرج صاحب یک آپارتمان نقلی شوید. در حال حاضر در کرج آپارتمان‌های کوچک زیر ۳۰۰ میلیون تومان هم وجود دارد.

اقتصادآنلاین - پریسا شاکری؛ آپارتمان‌های کوچک متراژ کرج قیمت‌های متنوعی دارد اما معمولا این ارقام زیر یک میلیارد تومان است. آپارتمان‌های کوچک متراژی که مساحت آنها حداکثر به ۶۰ متر می‌رسد در کرج قیمت‌های متنوعی دارد. اینکه آپارتمان در کدام منطقه واقع شده باشد، سن بنا چقدرباشد یا بازسازی شده باشد یا نه؟ ... همه و همه معیارهایی است که در تعیین قیمت آپارتمان‌های کوچک کرج نقش دارد. با این حال در برخی مناطق مانند محمدشهر کرج، کمال‌شهر یا مارلیک می‌توانید خانه‌هایی پیدا کنید که قیمت هر مترمربع آن زیر ۱۰ میلیون تومان است.

در این میان برخی واحدهای با قدمت بیشتر بازسازی شده‌اند و با اختلاف قیمت بیشتری نسبت به نمونه‌های مشابه به فروش می‌رسد. همچنین آپارتمان‌هایی که دسترسی بهتری دارد یا در نقاط جغرافیایی سرشنا‌س‌تر محلات قرار دارد معمولا با بهای بیشتری عرضه می‌شود. ضمن اینکه در این منطقه خانه‌هایی وجود دارد که وام‌دار هستند و نیاز به نقدینگی کمتری دارد.

در ادامه قیمت تعدادی از آپارتمان‌های کوچک کرج را با استناد به آخرین آگهی‌های عرضه شده در مشاوران املاک منطقه را می‌بینید:

قیمت مسکن در کرج