۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

خانه های ۷۰متری تهران چند؟

۳۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۳۴
کد خبر: 547231
خانه های ۷۰متری تهران چند؟

در گزارش پیش رو به بررسی قیمت برخی از واحدهای ۷۰متری که طی روزهای اخیر در آژانس‌های املاک شهر تهران به فروش گذاشته شده است، خواهیم پرداخت.

 اقتصاد آنلاین – سیده زهرا محمودی؛  باتوجه به گفته‌های کارشناسان مشاور املاک، واحدهایی با متراژ نزدیک به 70متر، همچنان جزو خانه‌های پرطرفدار محسوب می‌شود. به عقیده آنان، قیمت یک خانه 70متری در تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ مهم‌ترین عامل نیز منطقه و محله است. قیمت مسکن در هر یک از محله‌های تهران متفاوت است و بعد از محله سایر عوامل چون سن بنا، امکانات و... در تعیین قیمت تاثیر گذار است. در ادامه این گزارش به بررسی قیمت برخی از خانه‌های 70متری که طی روزهای اخیر در آژانس‌های املاک شهر تهران به فروش گذاشته شده است، خواهیم پرداخت.

البته به خاطر داشته باشید که قیمت مسکن در هر محله باتوجه به عوامل مختلف، متغیر خواهد بود و حتی واحدهای یک محله اختلاف قیمت زیادی باهم دارد؛ از این رو ارقامی که در ادامه می‌آید، تنها نمونه‌ای از فایل‌هاست که در تهران به فروش گذاشته شده است و به طور مطلق بیانگر قیمت مسکن در این محله‌ها نیست؛ بنابراین اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و برای تعیین قیمت مسکن در هر محله باید عوامل مختلف را مد نظر قرار داد.

نارمک یک محله در شرق تهران بوده که واحدی 65متری و 15ساله در آن متری 26میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین قیمت مسکن جهت معامله واحدی 67متری و 12ساله در جیحون 20میلیون تومان در ازای هر متر مربع بود.

واحدی 71متری و 3ساله در سبلان متری 22میلیون تومان به فروش گذاشته شد. همچنین خرید یک خانه 70متری و 10ساله در پونک به 34میلیون تومان سرمایه در ازای هر متر مربع نیاز دارد.

جنت آباد و صادقیه از دیگر محله‌های غربی تهران هستند. یک خانه 65متری و 20ساله در جنت آباد متری 30میلیون تومان و واحدی 66متری و 13ساله در صادقیه متری 36میلیون تومان فروخته خواهد شد.

یک دستگاه آپارتمان 70متری و 15سال ساخت در محله پاسداران با قیمت 50میلیون تومان در ازای هر متر مربع معامله می‌شود؛ برای خرید واحدی 72متری و نوساز در قیطریه نیز به 80میلیون تومان سرمایه برای هر متر مربع نیاز دارید.

خانه های ۷۰متری تهران چند؟