۰ نفر

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها خبر داد؛

ممنوعیت تردد در محور کندوان و آزادراه تهران-شمال تا ساعت۱۷

۲۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۰۷
کد خبر: 506512
ممنوعیت تردد در محور کندوان و آزادراه تهران-شمال تا ساعت۱۷

مدیر مرکز مدیریت راه ها گفت: تردد در محور کندوان و آزادراه تهران - شمال و بالعکس تا ساعت 17 امروز ممنوع است و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، علی اکبر آشوری، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات بیش از 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و حدود 800 دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

 انسداد روزانه کندوان تا ساعت 17 امروز

وی تصریح کرد: محور کندوان حدفاصل مرزن آباد تا دزدبن در استان مازندران تا روز 12 اسفند 99 از ساعت 8 تا 17 روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته غیر از ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به‌ دلیل اجرای عملیات ترانشه برداری و اصلاح مسیر حدفاصل کیلومتر 5 تا 15 مسدود است و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

 ترافیک روان در جاده های شمال/منطقه یک آزادراه تهران-شمال مسدود است

مدیر مرکز مدیریت راه ها درباره وضعیت تردد در محورهای تهران-شمال گفت‌: ‌در حال حاضر در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت در مسیر رفت و برگشت تردد روان است.

آشوری اضافه کرد: تردد در محور چالوس و آزادراه تهران - شمال و بالعکس تا ساعت 17 امروز ممنوع است.

وی در تشریح وضعیت جوی جاده‌های شمال گفت: در حال حاضر در محور چالوس بارش برف داریم و در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

 ترافیک در آزادراه قزوین-تهران و کرج-قزوین

مدیر مرکز مدیریت راه ها درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها از بروز ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران محدوده گلشهر، مهرشهر، مهرویلا و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک خبر داد.

آشوری همچنین به بروز ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل مهرویلا تا محمدشهر و ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع اشاره کرد.

 انسداد محور خرم‌آباد-پلدختر و جاده پونل-خلخال و 10 جاده دیگر

وی با اشاره به انسداد 12 جاده به دلیل کاهش ایمنی مسیر بیان کرد: در حال حاضر جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، جاده پونل-خلخال، محور سروآباد-پاوه و جاده پدافند جنوب غرب - امیدیه واقع در استان خوزستان، تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

مدیر مرکز مدیریت راه ها گفت‌: همچنین محور فرعی مسجد سلیمان - ایذه در استان خوزستان، محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر، محور وازک-بلده در مازندران، محور شهداد-نهبندان، محور رامیان-اولنگ-شاهرود، محور گنج نامه-تویسرکان، محور فرعی شمشک-دیزین و محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

  سهم 18 درصدی ناوگان سنگین در ترافیک راه ها

آشوری بیان کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2330 دستگاه ترددشمار فعال در جاده ها، نسبت به روز قبل 1.7 درصد افزایش دارد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 18 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

آزادراه ‌کرج-تهران پرترددترین جاده کشور در شبانه روز گذشته‌

وی اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه ‌کرج-تهران با 119 هزار تردد، آزادراه تهران-کرج با 115 هزار تردد و آزادراه کرج-قزوین‌ با 115 هزار تردد ثبت شد.