۰ نفر

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد؛

واریز ۴۴۰۰میلیارد تومان توسط متقاضیان مسکن ملی

۳۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۵۲
کد خبر: 491417
واریز ۴۴۰۰میلیارد تومان توسط متقاضیان مسکن ملی

معاون وزیر راه و شهرسازی از واریز ۴۴۰۰ میلیارد تومان توسط متقاضیان طرح ملی مسکن خبر داد و گفت: متقاضیان واجد شرایط ذخیره جایگزین متقاضیان بدحساب می شوند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، محمود محمودزاده با بیان اینکه حدود 430 هزار متقاضی طرح ملی مسکن واجد شرایط شناخته شده‌اند، اظهار کرد: برخی از این متقاضیان به دلایلی به سایت طرح ملی مسکن مراجعه نکرده و آورده خود را واریز نکردند این افراد تا امروز وقت دارند نسبت به واریز آورده خود اقدام کنند در غیر این صورت به طور کامل از سیستم حذف شده و از لیست های ذخیره برای جایگزینی این افراد استفاده خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: برای 430 هزار واحد طرح ملی مسکن زمین تأمین که از این میزان 135 هزار واحد زمین را در گروههای کوچک واگذار شده است.

وی ادامه داد: تاکنون 270000 حساب توسط متقاضیان واجد شرایط طرح ملی مسکن در بانک افتتاح شده که از این تعداد 25 هزار مربوط به بافت های فرسوده است .

معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه وضعیت 350 هزار متقاضی تعیین تکلیف شده است گفت: سیاست وزارت راه و شهرسازی تولید مستمر مسکن در کشور است.

محمودزاده در پاسخ به این پرسش که تاکنون چه میزان آورده از سوی مردم واریز شده است افزود: تا امروز حدود 4 هزار و 400 میلیارد تومان واریزی مردم بوده که بخشی از این مبلغ در پروژه ها تزریق شده و بخشی دیگر در حسابهاست.