۰ نفر

روز یکشنبه هفته آینده صورت می‌گیرد

تحویل ۱۴هزار واحد مسکن مهر

۱۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۹:۲۶
کد خبر: 464177
تحویل ۱۴هزار واحد مسکن مهر

مراسم رسمی آغاز تحویل ۱۴هزار واحد مسکن مهر پردیس روز یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود و پرونده مسکن مهر شهر جدید پردیس نیز تا پاییز امسال بسته خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، بر این اساس، برنامه تحویل واحد به مالکان با تحویل یک واحد نمونه از هر کدام از فازهای ۵،۸،۹،۱۱ و ۹ جدید آغاز خواهد شد، بدین صورت که در هر فاز به یک خانواده کلید واحد مسکونی تحویل داده می‌شود.

 عملیات اجرایی ۸۲ هزار واحد پروژه مسکن مهر سال ۹۱ در شهر جدید پردیس آغاز شده است و تعداد واحدهای مسکن مهر تحویل شده به مردم در شهر جدید پردیس تاکنون ۴۵ هزار واحد است و شرکت عمران شهر جدید پردیس از مهر ماه ۹۷ موفق به تکمیل و تحویل ۲۰ هزار واحد مسکن مهر به مردم شده ‌است.

بر این اساس با احتساب حدود ۱۴ هزار واحد دیگری که روز یکشنبه افتتاح خواهد شد تعداد واحدهای مسکن مهر تکمیل و تحویل شده در دوره کنونی وزارت راه و شهرسازی به ۳۴ هزار واحد می‌رسد.

 دولت برای تکمیل هر چه سریعتر واحدهای مسکن مهر پردیس وام هزار میلیارد تومانی را در سال جاری درنظر گرفت و این وام با کمک وزارت راه و شهرسازی و پیگیری‌های قائم‌مقام وزیر در امور مسکن مهر، نهایی و تاکنون ۲۷۵ میلیارد تومان از آن تسهیلات نیز دریافت شده است.

پیش‌بینی می‌شود سر جمع ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر پردیس هزینه شود و پرونده این پروژه‌ها تا آخر امسال با تکمیل تمامی روبناها و خدمات مورد نیاز بسته می‌شود.

این آمار منهای تحویل واحدهایی است که پرونده قضایی و مشکل حقوقی دارد.