۰ نفر

اقتصاد آنلاین تحولات بازار مسکن را بررسی ‌می‌کند؛

یک آپارتمان 150متری در «نازی آباد» چند؟

۱۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۶:۴۵
کد خبر: 451390
یک آپارتمان 150متری در «نازی آباد» چند؟

میدان هزار دستگاه نازی‌آباد با میانگین قیمت متری 24 تا 27میلیون تومان یکی از گران‌ترین محله‌های نازی آباد تهران است. آپارتمان‌های نزدیک میدان راه‌آهن از جمله خیابان مسیح با میانگین متری 10 تا 12میلیون تومان ارزان‌ترین محله‌های نازی‌آباد است.

اقتصاد آنلاین - محبوبه قرمزچشمه؛ به باور اغلب مشاوران املاک، نازی آباد یکی از گران‌ترین محله‌های جنوب تهران و واقع در منطقه 16 تهران است. نزدیک‌ترین مترو به این محله ایستگاه علی آباد است. میانگین قیمت مسکن در این محله از متری 10میلیون تومان در خیابان‌های نزدیک به ریل شروع می‌شود و تا 27میلیون تومان در خیابان‌های معروف به هزار دستگاه در نیمه اول تیر99 معامله می‌شود.

یکی از مشاوران املاک در جنوب تهران به اقتصادآنلاین گفت: نازی آباد از جمله سرسبزترین محله‌های جنوب تهران است. اولین گازکشی‌ها و سیستم فاضلاب شهری جنوب تهران در نازی آباد ایجاد شد، به همین دلیل از جمله گران‌ترین محلات قدیمی تهران است. خیابان شهید رجایی در محله نازی آباد همچون نقطه ثقلی است که تعیین قیمت محلات مختلف نازی آباد براساس فاصله آن با این خیابان مشخص می‌شود.

خانه کلنگی در نازی آباد

وی با بیان این‌که قیمت خانه کلنگی در نازی آباد نیز همچون خانه‌های نوساز افزایش یافته است، گفت: سمت شرق خیابان شهید رجایی نازی آباد، با توجه به آن‌که نزدیک به خط راه آهن است، ارزان ترین خانه‌های نازی آباد را در خود دارد. هرچه از لب خط (منظور لب خط راه آهن) دور می‌شویم خانه‌ها گران‌تر می‌شود. میانگین قیمت یک آپارتمان نوساز در شرق خیابان شهید رجایی 10 تا 14 میلیون تومان در تیر 99 قیمت گذاشته شده است.

قیمت مسکن در هزار دستگاه

این کارشناس بازار مسکن با بیان این‌که بهترین محل نازی آباد هزار دستگاه است، افزود: سمت غرب خیابان شهید رجایی، به هزار دستگاه معروف است و قیمت ساختمان‌های نوساز میانگین 18 تا 26 میلیون تومان هم اکنون در تیر 99 معامله می‌شود.

گران‌ترین و ارزان‌ترین خانه‌ها در نازی آباد

یکی از مشاوران املاک در نازی آباد در ارتباط با قیمت خانه در منطقه 16 تهران خاطرنشان کرد: میدان دردشت نازی آباد با میانگین قیمت متری 24 تا 27 میلیون تومان یکی از گران‌ترین محلات نازی آباد است. آپارتمان‌های نزدیک راه آهن از جمله خیابان مسیح با میانگین متری 10 تا 12 میلیون تومان ارزان‌ترین محله‌های نازی آباد است. یک آپارتمان نوساز در خیابان تختی میانگین متری 13 میلیون تومان قیمت گذاشته شده است. آپارتمان‌های سمت ریل (خط آهن) میانگین متری 11میلیون تومان در تیر99 معامله شد.

یک آپارتمان 150 متری در نازی آباد چند؟

یکی از مشاوران املاک نازی آباد در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصاد آنلاین اظهار کرد: نازی آباد یکی از قدیمی‌ترین محلات جنوب تهران است که با متراژ‌های مختلف معامله می‌شود. یک واحد آپارتمان150 متری 14 سال ساخت در نازی آباد متری 10 میلیون تومان در تیر 99 معامله شد. یک واحد آپارتمان نوساز فول امکانات در یکی از بهترین خیابان‌های نازی آباد، متری 20میلیون تومان در تیر 99 معامله شد. به طور متوسط یک آپارتمان نوساز در نازی آباد میانگین متری 12 تا 18میلیون تومان معامله می‌شود. تیر98 میانگین قیمت یک آپارتمان در نازی آباد متری 7 تا 10 میلیون تومان بود.

این مشاور املاک گفت: تفاوت قیمت یک واحد آپارتمان نوساز در خیابان شرقی و غربی شهید رجایی نازی آباد متفاوت است و میانگین قیمت در این محلات متری 10 تا 13میلیون تومان است. قیمت آپارتمان در برخی از مناطق نازی آباد تا 20میلیون تومان نیز می‌رسد.