۰ نفر

خانم های باسیلقه این ۵ تا وسیله را در اتاق پذیرایی نمی گذارند!

۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۱۷
کد خبر: 702081
خانم های باسیلقه این ۵ تا وسیله را در اتاق پذیرایی نمی گذارند!

اتاق پذیرایی همانطور که از نامش پیداست، مکانی است برای پذیرایی از میهمانان شما و به نوعی بزرگ‌ترین فضای منزل محسوب می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ دکوراسیون پذیرایی می‌تواند ساده، کلاسیک یا مدرن باشد و از سبک خاصی پیروی کند. چیزی که حائز اهمیت است این است که چیدمان دکوراسیون پذیرایی خود را به‌درستی انجام داده و از قرار دادن وسایل اضافی در اتاق پذیرایی منزل خودداری کنید.

اشتباهات چیدمان در اتاق پذیرایی

قرار دادن یک سری وسایل و تزئینات، می‌تواند دکوراسیون پذیرایی شما را به هم ریخته و اثر ناخوشایندی بر میهمانان شما بگذارد. اگر می‌خواهید بدانید این وسایل چه چیزهایی هستند، با ما همراه باشید.

تاب ریلکسی

تاب ریلکسی یا همان صندلی تابی در واقع نوعی صندلی راحتی بوده که بدنه آن ضد آب است. از این تاب برای فضای داخلی منزل یا در فضای بیرونی مثل بالکن‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. قرار دادن تاب ریلکسی در کنار مبلمان کلاسیک بسیار اشتباه است.

دیوارهای پذیرایی جای مناسبی برای عکس‌های خانوادگی نیست. برای بسیاری از میهمانان خوشایند نیست که عکس‌های خصوصی شما را در دیوارهای اتاق پذیرایی‌تان ببینند. دیوارهای اتاق خواب، جایگاه مناسبی برای این عکس‌ها هستند. اگر دوست دارید در اتاق پذیرایی خود نیز عکس قرار دهید، می‌توانید از یک میز ترجیحا دایره‌ای به عنوان میز خاطره استفاده کنید و عکس‌های خود را روی آن بچینید. با این کار عکس‌ها در یک کانون مشخص قرار می‌گیرند.

استیکر متن و جملات انگیزشی

گاهی انگیزه در خواندن چند جمله انگیزشی جذاب خلاصه می‌شود، اما جای این استیکرها و متن‌های انگیزشی بر روی دیوار اتاق پذیرایی نیست. بهتر است این جملات را در اتاق خودتان بزنید. برای اینکه چیدمان اتاق پذیرایی را زیبا کنید به مطلب ۵ مدل کاغذ دیواری که خانه را بزرگ‌تر می‌کند سر بزنید.

اگر حتی خانه شما کوچک است، وسایل آشپزخانه مانند یخچال و غیره را در پذیرایی منزل خود قرار ندهید. شما می‌توانید با استفاده از جدا کننده‌هایی که در بازار وجود دارند، بخش‌های خانه را از یکدیگر جدا کنید.

تردمیل و وسایل ورزشی

یکی از نامناسب‌ترین مکان‌ها برای قرار دادن ترد میل و وسایل ورزشی مثل میز هالتر و دمبل‌ها، پذیرایی منزل شماست. سعی کنید از این وسایل در اتاق خواب خود استفاده کنید.