۰ نفر

از رنگ سال ۲۰۲۳ چگونه در دکوراسیون استفاده کنیم؟

۳۰ دی ۱۴۰۱، ۲۰:۰۶
کد خبر: 696243
از رنگ سال ۲۰۲۳ چگونه در دکوراسیون استفاده کنیم؟

هر ساله در میان تکاپوی مردم برای جشن سال نو میلادی، گمانه‌زنی‌ها درباره انتخاب رنگ سال بیشتر می‌شود. رنگ سال یک رنگ نمادین است که با استفاده کردن از آن در دکور خانه می‌توانید حس و حال زیبایی به آن ببخشید.

رنگ دکوراسیون ترند 1402-2023؛ امسال چی مده؟

به گزارش اقتصاد آنلاین، ​برای همه ما مهم است که بدانیم رنگ سال 2023 چه رنگی است تا با استفاده از آن در دکور خانه بتوانیم خانه‌ای مدرن و به روز داشته باشیم. با توجه به اینکه رنگ سال توسط شرکت پنتون اعلام شد، وقت آن رسیده که از این رنگ زیبا و پرطرفدار در دکوراسیون خانه استفاده کنیم تا انرژی آن به تمام نقاط خانه منتقل شود. برای تغییر دکوراسیون مطابق رنگ سال، نیاز نیست که هزینه بالایی بپردازید بلکه با چند ترفند ساده می‌توانید از این رنگ در دکور خانه خود استفاده کنید. برای آگاهی از این ترفندها تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

چگونه از رنگ سال 2023 برای دکور خانه استفاده کنیم؟

بهترین روش برای استفاده از رنگ سال 2023 در دکور خانه بدون اینکه هزینه بالایی بپردازید این است که لوازم اصلی خانه را با یک رنگ خنثی انتخاب کنید. با انجام این ترفند می‌توانید به راحتی دکوراسیون خانه خود را بر اساس ترند روز طراحی کنید. شما می‌توانید با تغییر رنگ وسایل چوبی یا استفاده از روکش مخصوص برای مبل و کوسن‌ها و یا استفاده از برچسب برای کابینت‌ها، تغییر بزرگی را در خانه به‌وجود آورید.

بهترین روش استفاده از رنگ سال برای دکوراسیون آشپزخانه

رنگ سال 2023

با درنظر داشتن این موضوع که محیط آشپزخانه را وسایل ریزو درشت بسیاری پر کرده است، شما به راحتی می‌توانید با چند جا‌به‌جایی کوچک، دکوراسیون آشپزخانه خود را مطابق با رنگ سال 2023 تغییر دهید. کم هزینه‌ترین راه برای استفاده از رنگ سال 2023 در آشپزخانه، دوخت پرد جدید، رومیزی و پیشبند است. اگر تمایل دارید کمی بیشتر هزینه کنید، می‌توانید از برچسب‌های کابینت مطابق با رنگ سال 1402 استفاده کنید و نمایی جدید به کابینت‌های خود ببخشید.

بهترین روش به کار بردن رنگ سال 2023 برای اتاق خواب

راحت‌ترین بخش تغییر دکوراسیون بر اساس رنگ سال 2023، تغییر دکور اتاق خواب است. در این روش می‌توانید برای کوسن‌های تخت کاور جدید بخرید یا اینکه پرده اتاق خواب خود را مطابق با رنگ سال تعویض کنید. ساده‌ترین روش این است که از یک گلدان یا چند شمع به رنگ سال در کنار تخت خود استفاده کنید و به محیط اتاق طراوت ببخشید. در نظر داشته باشید که فضای اتاق خواب باید حس آرامش را به ما منتقل کند؛ بنابراین در کنار استفاده از رنگ سال در اتاق خواب، از رنگ‌ها مکمل آن نیز استفاده کنید.

تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی مطابق با رنگ سال

ساده‌ترین و کم هزینه‌ترین تغییر دکوراسیون در خانه، بازسازی فضای سرویس بهداشتی است. شما می‌توانید با استفاده از یک کلاف کاموا به رنگ سال، برای تمام اعضای خانواده خود لیف ببافید و داخل حمام قرار دهید.