۰ نفر

معرفی شعب خودرو ۴۵ در تهران و شهرستان ها

۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۰۰
کد خبر: 718291
معرفی شعب خودرو ۴۵ در تهران و شهرستان ها

پلتفرم فروش خودروهای کارکرده خودرو۴۵ از افتتاح دو شعبه جدید در بهار ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، مجموعه خودرو45 که تا پایان سال گذشته 20 شعبه فعال در تهران و سایر شهرها داشت، در بهار 1402 با افتتاح دو شعبه، خدمات خود را با 22 شعبه فعال به مشتریان ارائه می‌دهد.

این شرکت قصد دارد تا پایان سال 1402 تعداد شعب این مجموعه را به 50 عدد افزایش دهد تا همه مشتریان در سراسر کشور از خدمات فروش خودروهای کارکرده بهره مند شوند. در حال حاضر 9 شعبه فعال در تهران و 13 شعبه در سایرشهرها فعال است و فروشندگان خودرو می‌توانند از زمان درخواست فروش ماشین کارکرده‌شان تا زمان انتقال سند و دریافت وجه، ازخدمات رایگان فرآیند فروش بهره مند شوند.

خدمات خودرو45 چیست؟

فروش خودرو در بازار آزاد یکی از پر ریسک ترین اقداماتی است که هر فردی می‌تواند تجربه کند، چرا که خودرو به ویژه طی سال‌های اخیر با شیب تند افزایش قیمت همراه بوده و بعد از مسکن از جمله مهمترین سرمایه‌ها و دارایی‌های افراد و خانوار محسوب می‌شود. از این رو فروشندگان و خریداران در این بازار با بیشترین ریسک مواجه هستند و باید شرایط امنیت و اعتماد در این معاملات تضمین شود.

به همین دلیل، مجموعه خودرو45 با ارائه خدمات فروش خودروهای دست دوم، از زمان درخواست فروش تا کارشناسی رایگان و دریافت وجه در کنار مشتریان است تا امنیت معاملات تضمین شود.

مهمترین خدمات خودرو45 شامل؛ کارشناسی رایگان خودروها، اعلام قیمت بر اساس گزارش فنی بدنه و رنگ، انجام صفر تا صد پرداخت عوارض و خلافی خودروها، انتقال سند و پرداخت آنی وجه است.

Picture2

مهمترین مزایای فروش ماشین با خودرو45

فروش فوری، فورس آسان و فروش امن خودروهاست. اما منظور از هر یک از این مزایا چیست؟

می‌شود.

فروش امن خودرو

  • معامله خودرو توسط کارشناسان حقوقی
  • معامله خودرو با به روزترین روش فروش خودرو

فروش آسان خودرو

  • انجام تمامی خدمات همچون عوارض شهرداری، مالیات، خلافی ، تعویض پلاک و ..
  • واریز مستقیم به حساب فروشنده
  • پشتیبانی 24 ساعته

معامله سریع خودرو

  • کارشناسی رایگان رنگ، بدنه و فنی خودروها
  • کشف قیمت بر اساس ارزش روز خودرو

Picture3

مراحل فروش ماشین با خودرو45

فروش ماشین دست دوم به واسه خودرو45 با چندمرحله انجام می‌شود. بدین صورت که فروشنده با تکمیل فرم مشخصات ماشین کارکرده درخواست خود را ثبت می‌کند و منتظر تماس کارشناسان می‌ماند. پس از مدت کوتاهی، کارشناسان مرکز تماس با فروشنده تماس گرفته و بر اساس موقعیت مکانی او، یک قرار کارشناسی رایگان در نزدیک‌ترین شعبه خودرو45 هماهنگ می‌کنند.

پس از تعیین قرار کارشناسی، فروشنده با خودروی تمیز و کارواش رفته و همچنین مدارک خودرو به شعبه مراجعه می‌کند. ماشین کارکرده فروشنده به مدت 45 دقیقه بر اساس 145 مورد فنی رنگ و بدنه توسط کارشناسان متخصص بررسی می‌شود و در نهایت طی 45 دقیقه دیگر قیمت خودرو بر اساس ایرادات احتمالی فنی خودرو، اعلام می‌شود.

پس از اعلام قیمت و موافقت فروشنده بابت مبلغ دریافتی، عوارض و خلافی خودرو به همراه جریمه‌های تهران من و البته مالیات خودرو توسط کارشناسان این مجموعه بررسی و پرداخت می‌شود. در آخرین مرحله، قرار حضور فروشنده در دفتر وکالت و زمان واریز وجه نقد گذاشته می‌شود.

شعب فعال خودرو45 در تهران

شعب فعال خودرو45 در تهران شامل؛ شیخ بهایی، جنت آباد، هنگام، هروی، پونک، چیتگر، تهرانسر، خانی‌آباد و پیروزی است.

 شعب فعال خودرو45 در سایر شهرها

شعب فعال خودرو45 در سایر شهرها شامل؛ کرج، آمل، اردبیل، اصفهان، اهواز، بابل، ساری، قائم شهر، شیراز (دو شعبه)، گرگان، مشهد، یزد و تبریز است.