۰ نفر

فوری/ زمان واریز وجه فروش فوق العاده ایران خودرو تمدید شد

۳۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۳۱
کد خبر: 712523
فوری/ زمان واریز وجه فروش فوق العاده ایران خودرو تمدید شد

واریز وجه برای طرح فروش فوق العاده (با موعد تحویل ۹۰روزه) پنج محصول ایران‌خودرو برای منتخبان مرحله اول تابستان ١۴٠٢ از طریق اولویت‌بندی وزارت صمت که از روز گذشته (چهارشنبه ٣٠ فروردین ماه) و در ابتدا تا روز ششم اردیبهشت ماه به مدت هفت روز در نظر گرفته شده بود، تا ١٠ روز ( تا روز شنبه ٩ اردیبهشت) تمدید شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، براساس این بخشنامه، متقاضیان عادی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده‌ بودند و اولویت و اسـامی آن‌ها  بـه عنـوان بخـش دوم اولویـت تابسـتان بـه ایران‌خودرو اعـلام و پیامک‌ ارسال شده است، می توانند در قالب این طرح و بخشنامه از طریق سایت فروش اینترنتی  گروه صنعتی ایران خودرو واریز وجه کنند.

در این مرحله پنج محصول دناپلاس اتوماتیک توربوشارژر، پژو ٢٠٧ دستی، پژو ۲۰۷ اتوماتیک یا موتور TUSP، سورن‌پلاس بنزینی و پژو پارس با موتور XU7P عرضه شده است. قیمت خودروها قطعی و موعد تحویل سه ماهه است.

تمدید مهلت واریز وجه فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو

صرفا منتخبان مرحله اول تابستان ۱۴۰۲ از طریق اولویت‌بندی وزارت صمت که در سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی شرکت کرده و اسامی آن‌ها به عنوان اولویت اول فروش فوق العاده به ایران‌خودرو اعلام و توسط این خودروساز پیامک ارسال شده است، برای تحویل خودروها در مرداد ماه، از روز گذشته (چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه) تا روز شنبه ٩ اردیبهشت ماه به مدت ١٠ می‌توانند ثبت نام خود را با واریز تمام بهای خودرو تکمیل کنند. ضمن اینکه پس از واریز، امکان تغییر خودرو وجود نخواهد داشت.

گفتی است مهلت واریز ابتدا یک هفته و تا روز چهارشنبه هفته آینده (۶ اردیبهشت) در نظر گرفته شده بود که تا٩ اردیبهشت تمدید شد.

گفتنی است متقاضیانی که فاقد هر یک از شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در بخشنامه (بطور مثال دارا بودن پلاک فعال انتظامی نصب شده برروی خودروهای سواری با کاربری شخصی) یا فاقد گواهینامه رانندگی معتبر و … باشند، در صورت اقدام به ثبت‌نام، ضمن حذف شدن از نوبت تحویل، به مدت سه سال از ثبت‌نام در تمامی طرح‌های آتی فروش ایران ‌خودرو محروم خواهند شد.

سند خودرو نیز به مدت یکسال در رهن شرکت باقی می‌ماند. قیمت خودروها در طرح فروش فوق‌العاده قطعی است اما در صورت افزایش مبلغ بیمه، مالیات و سایر الزامات قانونی از جمله ارتقاء استاندارد مشتری متعهد به پرداخت مابه‌التفاوت است. ضمن اینکه با توجه به لزوم اجرای مرحله دوم ارتقاء استانداردی از خرداد ۱۴۰۲، پرداخت هزینه نصب این تجهیزات قبل از صدور فاکتور قطعی است و پس از تعیین قیمت این تجهیزات تا قبل از سر رسید موعد تحویل اطلاع رسانی به خریداران محترم صورت خواهد پذیرفت.

تمدید مهلت واریز وجه فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو

انتهای پیام