۰ نفر

اطلاعیه جدید ایران خودرو برای فروش فوق العاده

۱۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۲۱
کد خبر: 705733
اطلاعیه جدید ایران خودرو برای فروش فوق العاده

در پی نگرانی‌های ایجاد شده در میان متقاضیان ثبت نام در طرح فروش فوق‌العاده، گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای بر ایجاد امکان ثبت‌نام برای تمام متقاضیان تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۰ اسفند ماه تاکید کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، در این اطلاعیه تاکید شده، با توجه به ثبت‌نام نزدیک به یک میلیون نفر از زمان آغاز طرح در روز چهارشنبه، هیچ‌گونه مشکلی در سایت فروش وجود نداشته و افراد دارای حساب وکالتی با موجودی مورد نظر طبق بخش‌نامه، در حال ثبت‌نام اولیه در طرح فروش فوق‌العاده هستند.

در این اطلاعیه آمده است: در پی ایجاد نگرانی ایجاد شده میان متقاضیان شرکت در طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو، با توجه به هم‌زمانی ثبت‌نام با تعطیلات ایام مبارک نیمه شعبان، این شرکت در تلاش است در صورت همکاری بانک‌های عامل افتتاح حساب وکالتی، طی امروز جمعه نیز تاییدیه افتتاح و تکمیل موجودی حساب‌های وکالتی را از سوی بانک‌های عامل دریافت کند تا شرایط ثبت‌نام در سایت فروش اینترنتی محصولات این شرکت در زمان کوتاه‌تری فراهم شود.

در این اطلاعیه تاکید شده، با توجه به ثبت‌نام نزدیک به یک میلیون نفر از زمان آغاز طرح در روز چهارشنبه، هیچ‌گونه مشکلی در سایت فروش وجود نداشته و افراد دارای حساب وکالتی با موجودی مورد نظر طبق بخش‌نامه، در حال ثبت‌نام اولیه در طرح فروش فوق‌العاده هستند.

این اطلاعیه ضمن دادن اطمینان خاطر به تمام مشتریان بابت ایجاد شرایط ثبت‌نام تا موعد تعیین شده می‌افزاید، در صورت نیاز نسبت به تمدید زمان ثبت‌نام نیز اقدام خواهد شد، لذا متقاضیان عجله و نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

در اطلاعیه ایران‌خودرو تصریح شده است، تقدم و تاخر در ثبت‌نام تاثیری در شانس برنده شدن ندارد.