۰ نفر

هنوز زمان ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو مشخص نیست

۱۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۵۵
کد خبر: 705446
هنوز زمان ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو مشخص نیست

گروه صنعتی ایران خودرو در حالی از صبح روز گذشته (سه‌شنبه) از اجرای طرح فروش فوق العاده تعدادی از محصولات خود برای سه گروه متقاضیان خبر داده که هنوز در لیست بخشنامه‌های خود، بخشنامه کامل این طرح را قرار نداده و فقط شب گذشته نام محصولات و زمان قرعه‌کشی را اعلام کرده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، طبق وعده داده شده، این خودروساز می‌خواهد به مناسبت عید نیمه شعبان طرح فروش فوق‌العاده تعدادی از محصولات خود را در قالب طرح عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده برای متقاضیان عرضه کند.

بر این اساس، قرار بود این طرح امروز (چهارشنبه ۱۷ اسفند ماه) به مدت چهار روز (تا پایان روز جمعه ۱۹ اسفند ماه) برگزار شود و متقاضیان در روزهای سه ‌شنبه و پنج‌شنبه برای تعریف حساب وکالتی و واریز وجه به مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان برای سواری‌ها و ۴۰۰ میلیون تومان برای محصولات هایما، اقدام کنند.

در اطلاعیه اول، نوع خودروها هم مشخص نبود و مردم نمی دانستند برای چه خودرویی پول واریز می کنند اما در نهایت شب گذشته، از نام خودروها و زمان قرعه‌کشی هم رونمایی شد اما در همان بخشنامه اول از زمان آغاز فرآیند ثبت‌نام صحبتی نکرده و آن را موکول به ساعاتی دیگر کرد.

بر این اساس تا لحظه انتشار این گزارش، بخشنامه کامل این طرح که در آن طبق روال طرح‌های گذشته که بخشنامه‌ای با محتوای شرایط، زمان آغاز ثبت‌نام، جدول فروش و سایر اطلاعات مرتبط در بخش لیست بخشنامه‌ها بارگذاری می‌شد، قرارداده نشده است و تنها بخشنامه‌ای با محتوای اطلاعیه طرح و جدول لینک بانک‌های عامل برای تعریف حساب وکالتی بارگذاری شده است.

گفتنی است؛ طبق آنچه اعلام شده است، این طرح از امروز (چهارشنبه) تا روز جمعه اجرایی برای چهار محصول سورن پلاس بنزینی، دناپلاس توربورشارژ اتوماتیک، هایما S۵ و هایما S۷ عرضه شده است و مشتریان نهایی روز یکشنبه هفته آینده (۲۱ اسفند ماه) از طریق قرعه‌کشی تعیین خواهند شد.

فروش فوری ایران خودرو