۰ نفر

در حضور خبرنگاران و ظرف ۱۲۰ دقیقه انجام شد

معامله سریع، امن و آسان با خودرو ۴۵

۱۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۰۰
کد خبر: 704959
معامله سریع، امن و آسان  با خودرو ۴۵

تفاوت اصلی خودرو ۴۵ با تمامی مجموعه‌های فروش خودرو، در سریع، امن و آسان بودن عملیات این مجموعه است. تنها با یکبار مراجعه به یکی از شعب خودرو ۴۵ میتوان در وقت برای فروش خودرو صرفه‌جویی کرد و با خدماتی نوین و تکنولوژی محور، معامله‌ای امن و سریع در محیطی آرام انجام داد. فقط کافی است در پلتفرم خودرو ۴۵ ثبت نام کرده و وقت نظارت و کارشناسی را دریافت کنید.

اقتصادآنلاین-هانیه فلاح؛ در هفته گذشته مجموعه خودرو ۴۵ با حضور مدیر ارشد فروش و در حضور خبرنگاران، پس از انجام پذیرش و اخذ استعلامات لازم، کارشناسی یک خودروی رانا را آغاز کردند و پس از مرحله کارشناسی و قیمت‌گذاری، این خودرو طی مدت ۱۲۰ دقیقه مزایده به فروش رسید.

احسان گائینی مدیر ارشد فروش خودرو ۴۵ در حاشیه این برنامه به خبرنگاران گفت: با به کارگیری کارشناسان خبره در شعبات خودرو ۴۵ ، امکان تخلف و مشکلات متعدد در فروش خودرو از بین رفته است. استعلامات لازم از تمام نهادهای قانونی و ناظر بر بازار خودروی دست دوم انجام می‌شود و خریدار نیز مطمئن است که خودروی به مزایده گذاشته شده، نه تنها مشکل فنی و ظاهری افشا نشده ندارد، بلکه هیچ مشکل قانونی از جمله توقیف بودن هم ندارد. وی افزود: خوشبختانه از ابتدای فعالیت خودرو ۴۵ تاکنون، هیچ کدام از فروشندگان یا خریداران خودرو که از خدمات خودرو ۴۵ استفاده کرده‌اند، دچار مشکلاتی از قبیل کلاهبرداری نشده‌اند. همچنین خودرو ۴۵ بعد از تائید و تحویل خودرو، برای بدنه ۷ روز و از نظر فنی ۳ روز گارانتی دارد.

معامله سریع، امن و آسان  با خودرو ۴۵

احسان گائینی همچنین درباره برنامه خوردو ۴۵ در سال ۱۴۰۲ گفت: مجموعه خودرو ۴۵ هر سال برنامه‌ای برای توسعه عملیات خود طرح‌ریزی می‌کند و تلاش می‌کند که به اهداف برنامه برسد. برای مثال در سال ۱۴۰۱ تلاش کردیم که مسئولیت خود را در پیگیری صفر تا صد انجام معامله انجام دهیم و این فرآیند را نه به صورت دستی، بلکه به صورت اتوماتیک انجام دهیم که خوشبختانه به این هدف رسیدیم. حال برای سال ۱۴۰۲ قصد داریم شعب خود را به ۵۰ شعبه برسانیم. همچنین قصد داریم در سال آینده (۱۴۰۲) با همکاری شهرداری شعبه‌ای جدید و متفاوت را در منطقه چیتگر تأسیس کنیم. این شعبه قرار است که در روزهای جمعه نیز فعالیت داشته باشد. همچنین خودرو ۴۵ در نظر دارد با توجه به نیاز مشتریان خود، فروش خودرو صفر را هم در این مجموعه آغاز کند تا مشتری بتواند با توجه به گرانی در بازار، خودروی صفر را با قیمتی مناسب‌تر خریداری کند.

وی افزود: ضمنا برنامه داریم تعداد خودروهای کارشناسی شده در شعبه‌ها را به روزانه ۱۴ خودرو برسانیم. امیدواریم در سال آینده رقیب جدیدی وارد بازار فروش خودرو به صورت آنلاین شود و این رقابت سالم منجر به تغییر نگاه خریداران و فروشندگان به معامله خودرو در سامانه های آنلاین از جمله خودرو ۴۵ شود. وجود رقیب در این حوزه باعث گسترش این بازار و افزایش کیفیت خدمات خواهد شد.

وی در ادامه گفت: همچنین خودرو ۴۵ در تلاش است که در سال‌های آتی (۱۴۰۳) کارشناسی خودرو تماما به صورت اتوماتیک انجام پذیرد تا بتوانند سریعتر و دقیق‌تر (در مدت کمتر از ۵ دقیقه) به مراجعین خدمات دهد و خریدار از ایمن بودن خرید خود بیشتر از پیش اطمینان حاصل کند.

وی در پاسخ به این سوال که قیمت پایه خودرو در سامانه خودرو ۴۵ چگونه تعیین می‌شود گفت: قیمت‌های پایه سوار بر موج بازار تعیین می‌شوند، اما برای محاسبه قیمت پایه، از کف قیمت‌هایی که واقعا معامله با آن صورت گرفته است استفاده می‌شود. بخشی از آمار معاملاتی و قیمت‌های واقعی معاملات در دیتابیس ما وجود دارد و بخشی دیگر از آمار معاملات بازار تهیه می‌شود. به این صورت قیمت منصفانه خودرو تعیین می‌شود. علاوه بر آن، قیمت هدف برای مزایده نیز تعیین می‌شود. قیمت هدف با استفاده از یک الگوریتم و هوش مصنوعی شکل می‌گیرد. در این الگوریتم متغیرهای مختلفی از جمله نقدشونده بودن خودرو، عرضه و تقاضا و قیمت‌های آگهی شده خودرو در نظر گرفته می‌شود. اگر قیمت معامله به قیمت هدف نرسید، ما آن قیمت را به فروشنده اعلام نمی‌کنیم چون ذهنیت بدی ایجاد می‌کند. در مدت ۲۵ دقیقه اگر قیمت‌های پیشنهادی خرید به قیمت هدف نرسید، ۸ دقیقه دیگر به زمان مزایده اضافه می‌شود و اگر باز هم معامله‌ای در قیمت هدف انجام نشد، زمان مزایده ۸ دقیقه دیگر تمدید می‌شود. 

معامله سریع، امن و آسان  با خودرو ۴۵

احسان گائینی با اشاره به اینکه با راه‌اندازی خودرو ۴۵ نوع فروش خودرو را تغییر داده‌ است، گفت: با توجه به نوسان قیمت خودرو در بعضی از روزها، پیش می‌آید که اختلالی ایجاد شود، در این شرایط پرسنل خودرو ۴۵ این موضوع را با مشتری در میان می‌گذارند و در صورت رضایت داشتن فروش خودرو انجام می‌شود.

احسان گائینی، در پایان و در رابطه با مراحل خدمات فروش این مجموعه گفت: خودرو ۴۵ در تلاش است که در سال‌های آتی با استفاده از تکنولوژی‌های روز این خدمات دهی تا جای ممکن اتومات صورت پذیرد. استراتژی و چشم انداز مهم شرکت خودرو ۴۵ ایجاد تجربه منحصر به فرد برای مشتریان است که با کمک نیروهای با تجربه در این مجموعه در حال اجرا است.