۰ نفر

زمان اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو / تمام شرکت کنندگان این خودرو برنده شدند

۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۸:۱۷
کد خبر: 701022
زمان اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو / تمام شرکت کنندگان این خودرو برنده شدند

مراسم قرعه‌کشی طرح بزرگ پیش فروش محصولات ایران خودرو دیروز با حضور نهادهای نظارتی برگزار شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس در مراسم قرعه کشی ایران خودرو، مشتریان نهایی ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو پیش فروش شده مشخص شد که موعد تحویل خودرو به مشتریان بر اساس نتایج قرعه‌کشی و اولویت حاصل از نتایج قرعه‌کشی است. 

براساس این گزارش، زمان اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو حداکثر تا ساعت ۱۴ امروز دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ خواهد بود. 

نتایج قرعه کشی ایران خودرو منتشر شد / فرصت سه روزه برندگان قرعه کشی برای تکمیل وجه

زمان تحول همه ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو از تیر‌ تا اسفند‌ ۱۴۰۲ تعیین شده است و نتایج پس از تایید فرآیند توسط نهادهای مرتبط از طریق سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir منتشر می‌شود و  پیامک اعلام برای برندگان ارسال خواهد شد. 

متقاضیان می توانند از ساعت ۲۴ امشب به وجوه حساب وکالتی خود دسترسی داشته باشند و برندگان در قرعه کشی باید از حساب وکالتی یا هر حساب دیگر نسبت به واریز وجه و تکمیل ثبت نام در سایت فروش محصولات ایران خودرو اقدام کنند.

وجود وجه حساب وکالتی یا واریز وجه در آن حساب به معنی تکمیل ثبت نام نیست و در صورت عدم مراجعه برندگان برای واریز وجه در سایت رسمی فروش محصولات ایران خودرو، ثبت‌نام لغو خواهد شد.

نتایج قرعه کشی طرح حمایت از جوانی جمعیت و خانواده و همچنین جایگزینی خودروهای فرسوده نیز پس از مشخص شدن نتایج استعلام از نهادهای مرتبط اعلام خواهد شد. 

در طرح بزرگ پیش فروش محصولات ایران خودرو ۱۰۰ هزار دستگاه محصول، شامل پژو پارس سفارشی ELX با موتور XU۷P ، راناپلاس، وانت آریسان ۲ دوگانه سوز و سورن پلاس بنزینی عرضه شده است.

جدول زیر تعداد ثبت‌نام پیش فروش طرح‌های مختلف را نشان می‌دهد. 

زمان اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو / شانس هر فرد برای برنده شدن چقدر است؟

در طرح پیش فروش ایران خودرو در مجموع یک میلیون و ۸۱۴ هزار و ۷۵۹ نفر ثبت نام کردند که ۴۳۱ هزار و ۹۲۹ نفر از این ثبت‌نام کنندگان در پیش فروش طرح جوانی جمعیت، ۹۳۹ هزار و ۸۷۲ نفر در طرح پیش فروش عادی و ۴۴۲ هزار و ۷۷۸ نفر نیز در طرح پیش فروش خودروهای فرسوده ثبت‌نام کردند.