۰ نفر

فرصت افتتاح حساب وکالتی برای ثبت نام ایران خوردو تمدید شد؟ + تکمیلی

۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۹:۴۳
کد خبر: 700083
فرصت افتتاح حساب وکالتی برای ثبت نام ایران خوردو تمدید شد؟ + تکمیلی

فرصت افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه برای شرکت در قرعه کشی ایران خوردو تا پایان ساعت ۲۴ ، روز چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه تمدید شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، براساس اعلام شرکت ایران خودرو آن دسته از متقاضیانی که موفق به تبدیل حساب به وکالتی و واریز وجه ( حداقل ۹۰ میلیون تومان ) نشده اند ، تا پایان ساعت ۲۴ ، روز چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه این فرصت تمدید شد.

بر همین اساس به منظور فراهم سازی شرایط لازم برای دستیابی مشتریان واقعی و مصرف‌کنندگان به خودرو، بخشی از وجه خودرو در حساب وکالتی که توسط متقاضیان نزد بانک‌های ملی، ملت، سپه، تجارت و صادرات افتتاح کرده‌اند، مسدود می‌شود و پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی و مشخص شدن فهرست برندگان، متقاضیانی که برنده نشده‌اند، می‌توانند نسبت به برداشت از حساب اقدام کنند و مشتریان منتخب در قرعه‌کشی با تکمیل وجه مطابق پیش‌پرداخت اعلامی در بخش‌نامه نسبت به انتقال وجه از طریق درگاه رسمی ایران‌خودرو و تکمیل ثبت نام اقدام کنند.

 ایران‌خودرو هم‌زمان با فرا رسیدن دهه فجر، طرح بزرگ پیش‌فروش محصولات خود را با عرضه تعداد قابل توجهی خودرو اجرا کرده است. در این طرح، چهار محصول «وانت آریسان دوگانه‌سوز»، «راناپلاس»، «سورن پلاس بنزینی» و «پارس با موتور XU۷P» با موعد تحویل از چهارماهه تا یک ساله با اختصاص سود مشارکت عرضه شده است. این طرح برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده فعال است.