۰ نفر

جزییات پیش فروش ایران خودرو برای متقاضیان عادی / امروز آخرین مهلت واریز ۹۰ میلیون تومان به حساب وکالتی

۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۹:۳۰
کد خبر: 699863
جزییات پیش فروش ایران خودرو برای متقاضیان عادی / امروز آخرین مهلت واریز ۹۰ میلیون تومان به حساب وکالتی

ثبت نام فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو ویژه دهه فجر برای متقاضیان عادی تا ۲۲ بهمن ادامه دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، پیش فروش محصولات ایران خودرو ویژه دهه فجر برای سه گروه از متقاضیان از روز پنج شنبه ۱۳ بهمن ماه آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد. 

در این طرح ۴ محصول ایران خودرو برای متقاضیان عادی، ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و طرح تعویض خودروهای فرسوده غیر تاکسی پیش فروش می کند.

ثبت نام ایران خودرو برای متقاضیان عادی

پیش فروش ایران خودرو ویژه متقاضیان عادی شامل ۴ خودرو وانت آریسان ۲ دوگانه سوز، پژو پارس، سورن پلاس و رانا پلاس است. این خودروها با موعد تحویب حداکثر ۱۲ ماهه و با روش حساب وکالتی عرضه شده اند.

قیمت خودروها برای متقاضیان عادی پیش فروش ایران خودرو

در این طرح متقاضیان باید مبلغ پیش پرداخت را به حساب وکالتی واریز کنند اگر تعداد شرکت کننده از تعداد عرضه بیشتر باشد منتخبین نهایی با روش قرعه کشی انتخاب می شوند. 

برای ثبت نام وانت آریسان ۲ دو گانه سوز باید مبلغ ۱۱۴ میلیون تومان به حساب وکالتی واریز کنید زمان تحویل این خودرو خرداد الی اسفند ۱۴۰۲ خواهد بود. 

برای خرید پژو پارس خریداران ۹۰ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت باید واریز کنند و زمان تحویل این خودرو در بازه زمانی تیر و خرداد ۱۴۰۲ است. 

ایران خودرو برای رانا پلاس هم مبلغ ۹۰ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت در نظر گرفته است و  برندگان باید از خرداد تا اسفند ۱۴۰۲ منتظر تحویل این خودرو بمانند. 

همنچنین در طرح پیش فروش ایران خودرو ویژه دهه فجر سورن پلاس با مبلغ ۱۰۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به عنوان پیش پرداخت عرضه شده است زمان تحویل این خودرو هم خرداد تا اسفند ۱۴۰۲ تعیین شده است.

میزان سود مشارکت در موعد تحویل خرداد و تیر ۱۴ درص،  مرداد تا  دی ۱۶ درصد و موعد تحویل بهمن و اسـفـنـد ۱۸ درصد است. سود انصراف در تمامی موعدهای تحویل ۳ درصد از سود مشارکت خواهد بود.

مهلت ثبت نام ایران خودرو

طرح پیش فروش ایران خودرو ویژه متقاضیان عادی از ۱۳ بهمن ماه اغاز شده و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد اما خریداران تا ساعت ۲۴ دوشنبه ۱۷ بهمن باید مبلغ پیش پرداخت را به حساب وکالتی واریز کنند. 

برای خرید محصولات ایران خودرو چگونه حساب وکالتی باز کنیم؟

برای ثبت نام در طرح پیش فروش ایران خودرو می توانید در یکی از بانک های ملی، سپه، ملت، تجارت و صادرات، پاسارگاد و رفاه کارگران حساب وکالتی باز کنید یا حساب قبلی تان را به حساب وکالتی تغییر دهید. 

متقاضیان برای شرکت در قرعه کشی باید مبغ ۹۰ میلیون تومان در حساب وکالتی داشته باشند و آن طور که ایران خودرو اعلام کرده ۲ الی ۳ کاری پس از اتمام واریز وجه در حساب وکالتی می توانند برای خرید خودرو ثبت نام کنند. 

قرعه کشی ایران خودرو کی برگزار می شود؟

قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو ویژه متقاضیان عادی ۳ روز پس از اتمام مهلت ثبت نام انجام خواهد شد با توجه به اینکه مهلت ثبت نام تا ۲۲ بهمن اعلام شده اگر این فرصت تمدید نشود باید ۲۵ بهمن ماه منتظر قرعه کشی ایران خودرو باشیم.