۰ نفر

اختلال سایت فروش ایران خودرو رفع شد / چند نفر ثبت نام کردند؟

۱۹ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۰۸
کد خبر: 693952
اختلال سایت فروش ایران خودرو رفع شد / چند نفر ثبت نام کردند؟

بررسی ها نشان می دهد با وجود رفع اختلال سایت به دلیل حجم بالای متقاضی ثبت نام فروش فوق‌العاده چهار محصول ایران خودرو به سختی انجام می شود اما تا کنون حدود ۶۰۰ هزار نفر موفق به ثبت نام شده اند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، ایران خودرو اعلام کرده است با توجه با اختلالات در سایت‌های اینترنتی، برنامه فروش فوق‌العاده چهار محصول تا چهارشنبه ۲۱ دی ماه ادامه خواهد داشت و مراسم قرعه کشی یک شنبه ۲۵ دی‌ماه برگزار خواهد شد.

 مطابق اطلاعیه های فروش قرار بود طرح جدید فروش فوق‌العاده محصولات این شرکت ویژه متقاضیان عادی، مادران و خودروهای فرسوده از ۱۸ دی ماه ساعت ۱۰ صبح آغاز شود، اما علیرغم اطلاع‌رسانی‌ها از همان ساعات نخست سایت فروش ایران‌خودرو با اختلال روبرو شد که در روند این اختلال فقط ۱۰ هزار نفر موفق به ثبت‌نام شدند.

در حال حاضر بررسی ها نشان می دهد با وجود رفع اختلال سایت به دلیل حجم بالای متقاضی ثبت نام به سختی انجام می  شود اما تا کنون ۶۰۰ هزار نفر موفق به ثبت نام شده اند.

 در طرح فروش فوق‌العاده، چهار محصول سورن پلاس دوگانه سوز، پارس سال سفارشی ELX، پارس سال سفارشی با موتور XU۷P و راناپلاس با موعد تحویل ۹۰ روزه عرضه شده است.