۰ نفر

دومین روز فروش فوق العاده ایران خودرو / مهلت ثبت نام تمدید شد

۱۹ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۲۶
کد خبر: 693942
دومین روز فروش فوق العاده ایران خودرو  /  مهلت ثبت نام تمدید شد

طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، ویژه متقاضیان عادی، روز یکشنبه ۱۸ دی آغاز شده و تا پایان روز چهارشنبه ۲۱ دی ادامه دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین،  ایران خودرو در تازه‌ترین طرح فروش محصولات خود، سورن پلاس دوگانه‌سوز، پارس سال سفارشی (‌ELX)، پارس سال سفارش با موتور XU۷P و راناپلاس را با موعد تحویل ۹۰ روزه عرضه می‌کند.

 این طرح از یکشنبه ۱۸ دی‌ماه به مدت ۳ روز برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح جایگزینی خودروهای فرسوده و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت آغاز شده بود. اما با اختلال در سایت فروش ایران خودرو بسیاری از متقاضیان موفق به ثبت نام نشدند. 

با توجه به اختلال پیش آمده ایران خودرو مهلت ثبت نام را یک روز تمدید کرد و متقاضیان می توانند تا چهارشنبه اقدام به ثبت نام کنند. 

متقاضیان نهایی یکشنبه ۲۵ دی‌ماه از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی انتخاب خواهند شد. مراسم قرعه‌کشی به صورت مستقیم از طریق سایت ایران خودرو به نشانی ‌‌ikco.ir و صفحه رسمی این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد. 

متقاضیان می‌توانند در موعد تعیین شده از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند. 

سایت فروش ایران خودرو

فروش ایران خودرو طرح فرسوده

فروش ایران خودرو ویژه مادران