۰ نفر

چطور می شود با ۲۸۰ میلیون صاحب سورن پلاس شد؟ / جزییات ثبت نام ایران خودرو

۲۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۲۲
کد خبر: 688932
چطور می شود با ۲۸۰ میلیون صاحب سورن پلاس شد؟ / جزییات ثبت نام ایران خودرو

طرح جدید فروش فوق العاده ایران خودرو با عرضه پژو پارس ای ال ایکس و سورن پلاس آغاز شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، ایران خودرو در زمستان ۹۸ مدل جدید سمند سورن را رونمایی کرد و نام «سورن پلاس» را روی آن گذاشت. تولید خودرو جدید در تابستان ۹۹ آغاز شد و در فهرست پیش فروش ایران خودرو قرار گرفت. افرادی که نامشان در قرعه‌کشی طرح پیش فروش مشخص شد، اولین سری سورن پلاس را در پاییز ۹۹ تحویل گرفتند. از آن زمان، فیس لیفت جدید سمند در طرح‌های فروش ایران خودرو با موعد تحویل سه ماهه و یک ساله عرضه می‌شود.

در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو متقاضیان از ساعت ۱۰ صبح امروز (شنبه ۲۶ آذر ماه) به مدت سه روز (تا پایان روز دو شنبه ۲۸ آذر ماه) فرصت خواهند داشت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی  esale.ikco.ir  نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کنند.

قیمت خودروها برای متقاضیان طرح جوانی جمعیت قطعی است که سورن پلاس  دویست و هشتاد و یک میلیون و ۱۸۹ هزار و ۴۰۰ تومان  و پارس elx  دویست و نه میلیون و ۱۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان قیمت دارند. برای متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده طبق اعلام ایران‌خودرو "بر اساس قیمت اعلامی توسط این گروه صنعتی که بصورت ماهانه بر روی سایت ایران‌خودرو اعلام می‌شود و تعیین قیمت خودروی جایگزین در زمان واریز وجه مشتری و پس از اسقاط خودروی فرسوده و مجاز شدن مشتری برای ثبت‌نام خواهد بود".  موعد تحویل خودروها سه ماهه از زمان واریز وجه توسط منتخبان خواهد بود.

مراسم قرعه‌کشی پس از پایان مهلت ثبت‌نام، در روز چهارشنبه هفته جاری (۳۰ آذر ماه) در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار خواهد شد و مراسم از طریق سایت ایران‌خودرو به نشانی ikco.ir و همچنین صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش می‌شود.  

امکان ثبت‌نام حتی برای مادران زیر ۱۸ سال و بدون گواهینامه!

در شرایط ثبت‌نام برای متقاضیان طرح ویژه مادران، اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی و شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی ذکر شده است و تاکید شده است که دارا بودن گواهینامه در طرح ویژه مادران الزامی نیست و حتی برای مادران زیر ۱۸ سال (البته دارای دو فرزند و بیشتر) امکان‌پذیر است.

شرایط ثبت‌نام در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده نیز به اختصاص یک دستگاه به هر کدملی و شماره تلفن به‌ نام متقاضی محدود است.  

فروش سورن پلاس

فروش سورن پلاس