۰ نفر

گزارش امروز بازار خودرو؛

قیمت خودرو ۲۳ شهریور / فقط قیمت کوییک پایین آمد

۲۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۵۳
کد خبر: 668071
قیمت خودرو ۲۳ شهریور / فقط قیمت کوییک پایین آمد

بازار خودرو این روزها پر نوسان و البته بدون روند مشخصی است؛ یک روز شاهد کاهش دسته جمعی قیمت ها هستیم و فردای همان روز دوباره قیمت ها رو به افزایش می گذارد. قیمت ها در بازار امروز خودرو در حالی بدون تغییر بود که روز گذشته به واسطه اخبار منفی پیرامون مذاکرات برجام و افزایش قیمت دلار، قیمت خودروهای داخلی به ویژه محصولات ایران خودرو با افزایش نسبی همراه شده بود.

اقتصادآنلاین پرهام کریمی؛ محصولات گروه ایران خودرو که روز گذشته با افزایش قیمت روبرو بودند و به نظر می رسید بالاخره شوک قیمتی حاصل از اخبار منفی برجامی به بازار خودرو هم رسیده است، امروز بر خلاف پیش بینی ها تغییری در قیمت محصولات این گروه خودروسازی وجود نداشت و تقریبا هیچ خودرویی تغییر قیمت نداشت.

قیمت ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که اواخر مرداد از کانال ۳۰۰ میلیونی عقب نشینی کرده بود و تا ۲۹۶ میلیون تومان هم پایین آمده بود مجددا با از سرگیری روند صعودی به ۲۹۸ میلیون تومان رسید. این خودرو اما امروز برخلاف افزایش دو میلیون تومانی در روز گذشته هیچ تغییری در قیمت خود نداشت.

 پژو پارس سال هم که از ۳۱۲ میلیون تومان تا قیمت ۳۰۵ میلیون تومانی عقب نشینی کرده بود، مجددا با ۲ میلیون افزایش در روزهای اخیر به ۳۰۷ میلیون تومان رسید و امروز را بدون تغییر قیمت سپری کرد.

نسخه SLX پژو ۴۰۵ هم که دیروز افزایشی ۲ میلیونی به ثبت رسانده بود امروز مطابق مابقی محصولات ایران خودرو بدون تغییر ۳۳۵ میلیون تومان معامله شد.

قیمت ایران خودرو

قیمت سایپا

محصولات سایپا هم که حتی در روزهای شلوغ و پر نوسان بازار محصولاتش تغییر چندانی در قیمت خود نمی دهند، تعجب چندانی ندارد که امروز هم تغییری در قیمت اغلب محصولات این گروه خودرویی ایجاد نشده باشد.

کوییک R تنها محصولی از گروه ایران خودرو و سایپا بود که امروز تغییر قیمت داشت. قیمت این محصول با کاهش ۲ میلیونی به ۲۰۲ میلیون تومان رسید

قیمت سایپا