۰ نفر

نتایج قرعه کشی ایران خودرو را از کجا ببینیم؟

۲۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۸:۰۶
کد خبر: 667890
نتایج قرعه کشی ایران خودرو را از کجا ببینیم؟

سومین مرحله فروش در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو با شرکت حدود ۶ میلیون ۷۰۰ هزار متقاضی به پایان رسید و آمار ها نشان از تقاضای ۹۷ درصد متقاضیان برای خودروهای ایران خودرو می دهند به این معنی که حدودا ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر تنها برای خودروهای ایران خودرو ثبت نام کرده بودند. چکونه از نتایج قرعه کشی ایران خودرو مطلع شویم؟

اقتصادآنلاین – پرهام کریمی؛ سومین مرحله از فروش خودرو در سامانه یکپارچه به پایان رسید و همانند مراحل گذشته شاهد افزایش استقبال متقاضیان بودیم. آنگونه که آمارهای اعلامی وزارت صمت نشان می‌دهد،‌ ۹۷ درصد از حدود ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر متقاضی این مرحله برای محصولات ایران خودرو ثبت نام کرده بودند و عملاً قرعه کشی مشمول محصولات این شرکت می شود و تمام خودروهای سایپا به جز ساینا اس از روند قرعه کشی در سامانه یکپارچه خارج شدند. (مشروح اطلاعات و آمار مرحله سوم را از اینجا بخوانید)

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت صمت و همچین خبرهای رسیده از وزارت صمت حاکی از این است که تا ساعاتی دیگر،‌ نتایج قرعه کشی ایران خودرو اعلام خواهد شد. در این گزارش به مرور روش های استعلام نتایج متقاضیان می پردازیم:

اعلام نتایج ایران خودرو در سامانه یکپارچه

اولین روش مراجعه به سایت سامانه یکپارچه می باشد. متقاضیان می توانند از دو روش نتایج قرعه کشی ایران خودرو را مشاهده کنند:

نتایج قرعه کشی ایران خودرو با کد رهگیری

 هنگام ثبت نام و انتخاب خودرو در سامانه یکپارچه و تایید نهایی،‌ یک کد رهگیری به افراد داده شده است. افراد با مراجعه به سامانه یکپارچه به نشانی sale.iranecar.com می توانند با وارد کردن کد رهگیری از نتیجه قرعه کشی ایران خودرو مطلع شوند.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو با کد ملی

افراد در صورت نداشتن کد رهگیری با وارد کردن کد ملی در سامانه یکپارچه هم می توانند از نتایج مطلع شوند. با این وجود در صورت داشتن کد ملی با ورود به سامانه یکپارچه و در قسمت سوابق ثبت نام می توانند کد رهگیری مربوط به آخرین ثبت نام خود را پیدا کنند.

اعلام نتایج در سایت فروش ایران خودرو

افراد برنده در قرعه کشی مرحله سوم باید در نهایت وارد سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir شوند و با ورود به پنل کاربری خود نسبت به واریز وجه اقدام کنند. بنابراین در صورتی که شما برنده این مرحله از قرعه کشی ایران خودرو شده باشید،‌ با ورود به قسمت کاربری از نتیجه قرعه کشی مطلع خواهید شد

اعلام نتایج ایران خودرو از طریق پیامک

بنابر اعلام مسئولان وزارت صمت،‌ برای افراد برنده در این مرحله پیامک به شماره همراه ثبت نامی خواهد آمد. با این وجود تجربه مراحل گذشته نشان می دهد که احتمال تاخیر در دریافت پیامک و یا عدم دریافت پیامک وجود دارد و لذا ثبت نام کنندگان بهتر است با استفاده از دو روش قبلی نسبت به استعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو اقدام کنند.