۰ نفر

گزارش بازار خودرو؛

بازار بی روند، افزایش ۵ میلیونی قیمت تارا و کاهش ۵ میلیونی قیمت پژو ۲۰۷ +جدول قیمت خودرو

۱۴ شهریور ۱۴۰۱، ۹:۰۶
کد خبر: 665621
بازار بی روند، افزایش ۵ میلیونی قیمت تارا و کاهش ۵ میلیونی قیمت پژو ۲۰۷ +جدول قیمت خودرو

سرگردانی بازار خودرو روز گذشته هم ادامه دار بود و به نظر می رسد هیچ روندی در این بازار آشفته و راکد ثابت نمی ماند. در حالیکه روزهای گذشته روند کاهشی قیمت در اغلب مدل خودروها حاکم بود،‌ از ابتدای هفته قیمت ها در بازار سرگردان هستند و کاهش و افزایش های متوالی را شاهد هستیم. با ادامه این روند باید منتظر ماند و دید دو عاملی که موجب سرگردانی بازار شده اند یعنی برجام و واردات خودرو کاملا تعیین تکلیف شوند.

اقتصادآنلاین-پرهام کریمی؛  پژو ۲۰۶ تیپ دو تغییری در قیمت خود داشت و ۲۹۶ میلیون تومان معامله شد. ۲۰۶ تیپ ۵ فول هم در مدل  ۱۳۹۹ بدون تغییر بود و ۳۵۹ میلیون تومان قیمت خورد.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای سقف پانوراما تغییری با ۱ میلیون افزایش ۴۰۴ میلیون تومان معامله می شود. نسخه اتوماتیک با سقف شیشه ای و در مدل ۱۴۰۰، با ۵ میلیون کاهش ۶۰۰  میلیون تومان معامله شد. نسخه دنده ای با سقف فلزی و مدل ۱۴۰۱ با ۳ میلیون افزایش ۳۹۳ میلیون تومان معامله می شود.

پژو ۴۰۵ در نسخه بنزینی بدون تغییر ۲۸۵ میلیون قیمت خورد. این خودرو در نسخه دوگانه هم بدون تغییر، قیمت ۳۰۳ میلیون تومانی به ثبت رساند.

پژو پارس LX مدل ۱۴۰۱ با ۱ میلیون افزایش ۳۷۰ میلیون تومان معامله شد. این خودرو در مدل ۱۴۰۱ و با موتور XU7، بدون تغییر بود و ۳۰۸ میلیون تومان معامله شد.

پارس ELX-TU5، خودروی جدید ایران خودرو بدون تغییر ۴۱۳ میلیون تومان قیمت خورد.

پژو ۲۰۰۸ بدون تغییر بود و  ۱ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان معامله شد.

سمند LX  در مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر ۳۰۵ میلیون تومان قیمت خورد. این خودرو با موتور  EF7،بدون تغییر ۳۵۰ میلیون قیمت خورد.

دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر ۴۰۲ میلیون تومان قیمت خورد. این خودرو در نسخه توربو اتوماتیک تغییری در قیمت خود نداشت و ۵۰۳ میلیون تومان معامله می شود.

تارا اتوماتیک با ۵ میلیون افزایش ۵۸۵ میلیون تومان معامله می شود. نسخه دنده ای هم با همین میزان افزایش ۴۵۰ میلیون تومان معامله می شود.

رانا پلاس بدون تغییر بود و ۳۰۰  میلیون تومان معامله می شود. این خودرو در نسخه با سقف شیشه ای  هم بدون تغییر بود و ۳۳۰ میلیون تومان قیمت خورد.

محصولات گروه ایران‌خودرو

ایران خودرو

پراید ۱۱۱ بدون تغییر ۲۰۲ میلیون تومان معامله شد و نسخه ۱۳۱ هم بدون تغییر بود و ۱۸۲ میلیون تومان قیمت خورد. پراید وانت یا همان ۱۵۱ در بازار امروز بدون تغییر ۱۷۷ میلیون تومان قیمت خورد.

کوییک اتوماتیک پلاس در مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر قیمت بود و ۳۰۶ میلیون تومان معامله می شود. نسخه ساده و دنده ای این خودرو تغییر قیمت نداشت و ۲۰۰ میلیون تومان معامله شد.

سایناEX بدون تغییر ۲۰۲ میلیون تومان معامله می شود.

تیبا هاچبک بدون تغییر ۲۰۷ میلیون قیمت خورد. نسخه صندوقدار تغییری نداشت و ۲۰۱ میلیون تومان قیمت خورد.

قیمت شاهین در مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر در بازار ۳۴۸ میلیون تومان اعلام می شود. قیمت مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر ۳۶۰ میلیون تومان معامله شد.

محصولات گروه سایپا

سایپا