۰ نفر

گزارش امروز بازار خودرو؛

بازار خودرو دوباره گارد صعود گرفت / افزایش ۵ میلیونی قیمت پژو ۲۰۷ + جدول

۲۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۵۶
کد خبر: 644296
بازار خودرو دوباره گارد صعود گرفت / افزایش ۵ میلیونی قیمت پژو ۲۰۷ + جدول

قیمت بازار خودرو که چند هفته گذشته را با کاهش و ثبات قیمت سپری کرده بود، به نظر می رسد دوباره وارد فاز صعودی شده است. از ابتدای هفته بسیاری از مدل های پرتقاضای بازار دوباره افزایش قیمت را ثبت کردند. این در حالی است که آنگونه که مسئولان اظهار می کردند انتظار می رفت با نهایی شدن واردات خودرو و همچنین طرح جدید وزارت صمت، بازار خودرو با کاهش قیمت همراه شود.

اقتصادآنلاین-پرهام کریمی؛ پژو ۲۰۶ امروز با یک میلیون افزایش همراه بود و ۳۰۴ میلیون تومان قیمت خورد. ۲۰۶ تیپ ۵ فول مدل  ۱۳۹۹، با دو میلیون افزایش همراه بود و ۳۵۵ میلیون تومان معامله شد.پژو ۲۰۷ دنده‌ای سقف پانوراما بدون تغییر ماند و ۴۱۳ میلیون تومان معامله می شود. قیمت نسخه اتوماتیک و در مدل ۱۴۰۰ با ۵ میلیون افزایش دیگر، ۶۱۰  میلیون تومان معامله می شود. نسخه دنده ای با سقف فلزی و مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر ، ۳۹۷ میلیون تومان معامله می شود.

پژو ۴۰۵ در نسخه بنزینی با دو میلیون افزایش همراه بود و ۲۹۲ میلیون معامله می شود. همین خودرو در نسخه دوگانه سوز هم با ۲ میلیون افزایش همراه بود و قیمت ۳۰۲ میلیون تومان را ثبت کرد.پژو پارس LX مدل ۱۴۰۱ مطابق روند ثابت هفته گذشته بدون تغییر ۳۸۰ میلیون تومان معامله می شود. این خودرو در مدل ۱۴۰۱ و با موتور XU۷ با ۱ میلیون افزایش دیگر ۳۱۵ میلیون تومان معامله می شود.

پژو ۲۰۰۸ هم پس از چند روز ثبات با بیست میلیون افزایش همراه بود و ۱ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان معامله می شود.سمند LX  در مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر ۳۰۵  میلیون تومان قیمت خورد.دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ با ۲ میلیون افزایش همراه بود و ۴۰۶ میلیون تومان قیمت خورد. این خودرو در نسخه توربو اتوماتیک هم دو میلیون گران شد و ۵۱۷  میلیون تومان معامله می شود.تارا اتوماتیک بدون تغییر ماند و ۵۹۵ میلیون تومان معامله می شود. نسخه دنده ای هم با ۵ میلیون افزایش ۴۶۰ میلیون تومان معامله می شود.

قیمت رانا پلاس بدون تغییر ۲۹۹ میلیون تومان معامله می شود. این خودرو در نسخه با سقف شیشه ای با ۳ میلیون افزایش ۳۲۸ میلیون تومان قیمت خورد.

ایران خودرو

پراید ۱۱۱  پس از هفته ها ثبات امروز با ۱ میلیون تومان افزایش همراه بود و ۲۰۴ میلیون تومان معامله شد و نسخه ۱۳۱ هم ۱ میلیون گرانتر شد و امروز در بازار ۱۸۳ میلیون تومان معامله شد. پراید وانت یا همان ۱۵۱ هم بدون تغییر ۱۸۷ میلیون تومان قیمت خورد.کوییک اتوماتیک پلاس در مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر ۳۳۰ میلیون تومان معامله می شود.

نسخه ساده و دنده ای این خودرو بدون تغییر بود و ۲۱۷  میلیون تومان معامله شد.سایناEX دنده ای هم ۴ میلیون ارزان شد و ۲۱۴ میلیون تومان معامله می شود.

تیبا هاچبک امروز هم بدون تغییر بود و ۲۰۴ میلیون قیمت خورد. نسخه صندوقدار هم تغییری نداشت و ۱۹۴ میلیون تومان معامله شد.قیمت شاهین در مدل ۱۴۰۰ با ۳ میلیون کاهش ۳۷۲ میلیون تومان معامله می شود. قیمت مدل ۱۴۰۱ بدون تغیر میلیون افزایش ۳۸۸ میلیون تومان معامله شد.

سایپا